Songfestival #3

Kreeg dit net in mijn feed, wat een heerlijk random, catchy pareltje stuurt Noorwegen :joy::heart_eyes:

3 likes

Ik hoopte al dat deze zou winnen dus ik ben heel blij!!

Voor wie alles nog even wilt luisteren
Polen:

Malta:

San Marino:

Slovenië:

Kroatië:

Ik ben echt fan van Noorwegen en Polen! De rest vind ik mwah. Ben benieuwd naar Nederland en België, vgm komt die van België wel bijna uit

5 likes

Volgens een vriend van mij uit Noorwegen zijn dit dezelfde mensen die What does the fox say hebben geschreven. Catchy nummer!

6 likes

Haha agoss Slovenië :heart: Schattig

Lijkt toch wel een veel mindere versie te worden dan vorig jaar. Alleen Tsjechië luister ik nu veel

1 like

Huh wat is san marino een slechte versie van maneskin

2 likes

Dat zei mijn vriend ook gelijk toen ik het filmpje gister luisterde, maar ik kon het niet vinden haha! Vandaar dat het zo catchy en droog is haha :wolf::banana:

1 like

Alles gelezen en holy shit wat een drama weer allemaal. Dankjewel voor de moeite en uitleg!

3 likes

Graag gedaan! Ja wat een gedoe allemaal, en ze hadden het allemaal kunnen voorkomen :joy: Wie zou jij naar Turijn sturen als je het voor het zeggen had?

Geen idee om eerlijk te zijn. Denk dat de situatie daar nu zo gespannen is, dat het niet veel uitmaakt wie er zou staan :confused:

Jij?

1 like

Sorry was vergeten te antwoorden!

Ik denk dat je gelijk hebt en dat Stefania in dit geval de beste keus qua inzending is. Moet ook eerlijk zeggen dat het nummer beetje blijft hangen bij mij, wat een goed teken is :grin:

1 like

Lijkt erop dat we 3 maart het nummer van NL te horen krijgen :partying_face:

12 likes

Yay! Gelukkig maar. In ieder geval IETS positiefs voor Oekraïne vandaag.

@iloveblush Ben benieuwd! Heb tot nu toe alleen het nummer ‘Adem Je In’ gehoord (mooi nummer). Hoop ook gewoon stiekem dat ze een Nederlands nummer gaan inzenden.

2 likes

ze heeft al toegezegd dat het een nederlands nummer wordt!

4 likes

Oh tof! Ben zo benieuwd, hou over het algemeen totaal niet van Nederlandstalig maar vind het in dit geval zo passend

1 like

Er zijn weer 2 nieuwe liedjes uitgekomen dit weekend, dit is Australie:

En Finland heeft The Rasmus gekozen, zo jammer. Ik vond de andere opties veel leuker :grimacing:

Ik heb gelezen dat een paar leden van de Oekraïense act nu ook in het leger zitten daar en mee vechten, zo surreëel is dat. Lees ook op Reddit dat andere oud-deelnemers zijn gevlucht naar andere landen.

2 likes

Embers had echt hoger moeten eindigen. Echt een leuk nummer was dat

8 likes

Australie: Goeie zanger en mooie emotionele boodschap, maar het nummer is zo slecht.

1 like

Hier sluit ik me bij aan. Aan de andere kant zijn er tot nu toe weinig goede liedjes bij, dus wat dat betreft valt het niet zo op :joy:

Ik ben nu alle liedjes die tot nu toe bekend zijn met de volle aandacht aan het beluisteren. In deze playlist staan ze allemaal: https://youtube.com/playlist?list=PLP79GQQsgVGWml3PYp7m8Zi3Yu9ggdMAV

Mijn favo’s tot nu toe zijn Polen, Estonie, Letland en Oekraine! De nationale finales zijn nog niet echt in mijn voordeel uitgepakt, bijna al mijn favorieten worden niet gekozen :joy: Heb nu mijn hoop gevestigd op Frankrijk komende zaterdag want daar zit ook weer een lekker nummer tussen. Maar de eerstvolgende is Nederland morgen denk ik, ben heel benieuwd!

2 likes

Ik ben toch echt zo benieuwd! Nu lekker aftellen op de achtergrond.

10 likes