Ik ooook! Zag deze al voorbij komen en vond dat al zo frustrerend, reacties zijn wel positief!
Haha jaaa ik werd echt beetje chagrijnig ik wil het ook horen!! Vooral toen ze zo gezellig gingen mee hummen.
Denk dat ze ook geen negatieve reacties wilden en zouden monteren haha
Ah shit heb zo weer overleg. Vond het vorig jaar ook zo leuk met aftellen en de performance
Wow ik ben onder de indruk!! Heeeel nice en catchy ondanks dat het in het Nederlands is.
Mooi nummer hoor! Haar stem is zo enorm mooi. Ik weet niet of het een winnaar is (geen verstand van ook) maar in ieder geval iets waar we trots op kunnen zijn.
Super mooi nummer maar kan slecht inschatten of het een winnaar gaat zijn. Ben heeeeel benieuwd naar haar live performance. Denk dat ze er wel echt iets vets van gaat maken!
ik stoor me hier juist aan haha
Ik ben tevreden! Moet toch wel een beter resultaat geven dan shalalie
Ik kan ook niet inschatten hoe dit lied het gaat doen, daarvoor moeten we meer alle stagings een beetje kunnen zien denk ik
Mooi!! Ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan vormgeven.
Dit is wel een goed teken! Er missen nog wel veel lijstjes van mensen die geen punten hebben gegeven want de bovenste 2 hebben uiteindelijk meer dan 100.000 punten maar dan toch veel mensen die hem nu al in hun top 10 hebben gezet
Ik vind het wel vet, wel echt “van nu” (haha zegt oma ), maar ook net een beetje te vlak/saai ofzo, mis een echte climax. Maar ik vind wel dat door hoe zij zingt Nederlands best mooi klinkt en dat is al een prestatie op zich.
Ah wat een mooi nummer! Nog beetje wennen aan dat geneurie (voelt altijd als makkelijk…. Maar voor andere landen goed om mee te kunnen zingen) maar fijne sfeer. Doet me qua hese stem denken aan mijn top 5 hit van Blanche
Ah ik vind het echt een heel mooi nummer! Benieuwd naar de staging inderdaad, moet wel zeggen dat ik s10 live echt intens goed vond, beter dan op album nog en ook qua ~presence~, dus heb goede hoop wel!
Mooi nummer! Denk niet een winnend nummer, maar dat is puur omdat het Nederlands is. Maarja genoeg winnaars die in hun eigen taal zingen en waar de rest van Europa geen moer van verstaat. En we staan in ieder geval niet voor lul zoals we heel veel jaren wel stonden met Sieneke en al die andere afgrijselijke meuk
Winnaar verwacht ik sowieso nooit, ik bedoel voor Duncan was het in 1975 voor het laatst en hoe groot is de kans nou.
Maarrrrr we gaan wel de finale halen denk ik met dit nummer! Blij dat we alweer een tijdje uit de streak van de finale niet halen zijn (denk ik)
Finale verwacht ik ook sowieso wel!
Ik heb er nu noooooog meer zin in. Zo leuk dat het nog maar 2,5 maand wachten is
Dat gitaartje in het begin geeft me Twarres-vibes.
Ik moet er echt aan wennen denk ik (of ik ben te oud voor dit genre haha) maar ik vind het echt heel zeurderig.
Ik vind het helemaal niks.