Songfestival #3

Ik ben ook totaal niet onder de indruk. Het nummer komt zeurderig op mij over en ik denk niet dat ik het vrijwillig zal gaan luisteren. Maar ik weet ook dat hier een markt voor is, zowel binnen als buiten NL, en ik steun S10 en haar boodschap sowieso. Het zou heel mooi zijn als dit een groot succes zou worden!

2 likes

Ik denk dat dit ook bij Arcade heel erg geholpen heeft, dus het lijkt me dat het inderdaad in haar voordeel zal werken!

2 likes

oké ik vind m na een aantal keren luisteren een stuk mooier al

1 like

Ik ben zo benieuwd hoe dit nummer klinkt voor mensen die geen nederlands verstaan

2 likes

Vind wel als Nederlander dat ze onze taal iig niet lelijker maakt, ze zingt het vrij ‘sierlijk?’

5 likes

Ik ben aangenaam verrast en denk dat we hiermee sowieso de finale halen en misschien wel een top 10 positie. Het zit direct in mijn hoofd. Maar ik moet eerlijk bekennen ik heb eigenlijk niet zo veel met de Nederlandse taal m.b.t. muziek. :sweat_smile:

3 likes

Macy Gray, Jewel en Michael Bolton doen mee aan Amerikaans Songfestival

Hoe leuk! Verder zie ik (voor mij) geen bekende artiesten. Maar ik ga dit zeker kijken

4 likes

Moest er even aan wennen, maar vind het wel een mooi nr! Oeeeeehoeeee aaaahaaaa

1 like

Kan het zijn dat we dit nr (van nl) eerder hebben gehoord? Het oeehooe aahaa komt me heel bekend voor

Ik kon het gisteren niet plaatsen maar het gitaargeluid doet mij denken aan

6 likes

Werd vanochtend wakker met ‘‘ooooeeeeeeeee aaaaahhaaa’ in mijn hoofd’, goed teken in ieder geval :grin:

12 likes

Na een paar keer luisteren vind ik het echt zo mooi nummer! Weet iemand of ze het al live heeft gezongen?

3 likes

Vanavond bij Matthijs voor het eerst!

1 like

dit is één van de 6 nummers die duitsland als best geschikt achtte voor het songfestival, ga vooral even luisteren vanaf 1:00

3 likes
5 likes

wat genant weer. proberen ze een tweede lena meyer landrut te creeren? (spoiler alert: gaat hem niet worden)

1 like

Ik ging dit gister live op tv kijken want het was toevallig op 1 van de Duitse zenders die op tv is hier en dit hele gedoe was echt een snoozefest. Ze hebben oprecht de 6 meest saaie nummers gekozen die ze maar konden vinden.

Vgm heeft iemand die dat daar regelt ook gezegd dat hij absoluut niet wilt winnen dus dat moet wel goedkomen :woozy_face:

Vandaag kiezen oa Frankrijk en Denemarken, voor die 2 heb ik wel goede hoop!

2 likes

D-keuze Katy Perry song

Betere soap:

Echt zo jammer dat Eskimo Callboy niet werd geselecteerd.

1 like

Zometeen bij Matthijs Gaat Door volgens mij de eerste keer dat S10 het nummer live gaat spelen!

2 likes

Is dat al geweest? Heb hem nu aangezet. Ben benieuwd!
Edit: Nvm, hij kondigt het net aan.

2 likes