Songfestival #3

hahahah deze man is echt tiktokfamous

sowieso dat ze daarvoor zijn gegaan na maneskin

3 likes

Volgens mij heeft de wereld het statement wel begrepen, toch?

1 like

Waaauw deze vind ik vet, ook echt een liedje wat zo jury favoriet zou kunnen zijn

3 likes

België stelt eigenlijk nooit teleur. Leuk nummer!

@iloveblush ik vind dit nummer wel wat lijken op de stijl van vorig jaar opzich. Best wat herhaling en een vrij constante sfeer. Maar goed ik vond het nummer van vorig jaar wel leuk, haha.

1 like

ja de productie is zowel goed als heel vlak? denk dat dit live veel vetter gaat zijn

1 like

Ja echt! Ook wel een liedje dat tot in den treure door sky herhaald wordt.

Dat er nog steeds mensen zeggen dat het Eurovisie Songfestival geen goede liedjes heeft en politiek geneuzel is en blabla heeft echt geen idee.

3 likes

Haha dit meen je! Wat grappig. Ik echt totaal niet maar wellicht ook omdat ik het zo nummer van vorig jaar zo vreselijk vond dat ik helemaal niet in zou willen dat het op elkaar lijkt :joy::heart:

1 like

Veel positieve berichten, maar ik vind dit dus echt verschrikkelijk.

2 likes

Het nummer van Oostenrijk is ook uit

vanavond de zweedse, ijslandse en portugese finale!!

hoop zo dat dit in ijsland gaat winnen, heb deze chaos nodig

5 likes

Ik ben ook voor hun!! Ik vind het echt een heerlijk optreden ook, past ook helemaal mooi in het rijtje met Hatari en Dadi

Waar heb ik naar zitten kijken, haha :rofl:

3 likes

Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken!

En bij Melodifestivalen denk ik dat het sowieso Cornelia Jakobs wordt. Veel concurrentie is er niet, ik vind het geen goede selectie dit jaar. Dat liedje van Klara Hammerström vind ik wel oké, maar ze zong er de vorige keer vaak naast (geen idee hoe ze nu zingt want ik kijk vanavond niet live).

1 like

Nou beter wordt het Cornelia Jacobs want als Liamoo wint ga ik echt huilen haha. Ik vind het wel zo raar dat de internationale vakjury de helft (!) van de stemmen krijgt voor wie Zweden afvaardigt? Hoezo is dat geen nationale vakjury dan haha

(vond Klara Hammarström het wel beter doen deze keer dan vorige keer trouwens)

1 like

Haha, Liamoo is echt verschrikkelijk. Het lijkt me wel dat het Cornelia zal worden! En ik snap eigenlijk ook weinig van de logica achter het systeem bij Melodifestivalen :sweat_smile: Misschien moeten ze de organisatie een beetje revampen.

3 likes

schijnbaar heeft de man die tweede werd, anders, cornelia op haar 16e volledig afgekraakt toen ze auditie deed voor idols

mooie revenge

Ze heeft gewonnen en ze wist van gekheid niet meer hoe ze moest reageren haha! Juiste nummer van de twaalf die gewonnen heeft als je het mij vraagt in elk geval

@instantramen ja klopt, was wel al in 2008 en hij heeft achter de schermen alsnog z’n excuses aangeboden haha “shit, wat had ik het mis”

3 likes

Oh goed dat Cornelia gewonnen heeft! Het is niet mijn favoriet dit jaar, maar het is een solide inzending.

Ik zag vanmiddag Zweden 1961 nog eens voorbijkomen op YouTube. Zweden werd dat jaar helaas 14de maar ze hadden wat mij betreft mogen winnen. Zo’n leuk en vrolijk liedje en wat een uitstraling!

3 likes

Ja leuk om te zien die oude inzendingen hè! Lill-Babs was echt ontzettend geliefd, ze heeft ook nog in de serie Bonus Family gespeeld die op Netflix staat! :heart:

2 likes

Ze hebben verloren van de nummer 4 :joy:

Zweden vind ik wel leuk! Maar wel meteen weer zo overrated

2 likes