Songfestival #3

Zoals ik al hoopte vind ik haar live uitvoering nog vetter. Ik heb er alle vertrouwen in!

3 likes

De ooh-aah mogen van mij live nog wat krachtiger, verder mooi :slight_smile:

1 like

Haha ik dacht toen het begon vooral om het vals zingen ging en toen moest ik meteen aan deze denken (toch die associatie met Duitsland :joy:)

3 likes

Voor iedereen die m gemist heeft net

20 likes

kom er net achter dat in slovenië (letterlijk) een middelbare school bandje heeft gewonnen hahaha, wel cute

10 likes

Haha ahh zo lief!

En s10 was zoo goed. Dit gaat echt leuk worden weer :heart::clap: Benieuwd of ze deze visuals ook deels er in gaan houden, werkte goed zo

7 likes

O, ik vind die liveversie van S10 echt heel goed. Kreeg er ook een beetje tranen van.

6 likes

Frankrijk!!! Stuurt!!! Geen!!! Franstalig!!! Nummer!!!

is in bretons, vrij revolutionair

15 likes

Wat tof dat ze dit nummer stuurden! @ninja tipte dit lied al ergens in dit topic dat het zo’n lekker nummer is. Helemaal mee eens! Beetje Keno (?) vibes ook wel van 2019 toen.

3 likes

Wat leuk in het Bretons! Echt héél wat anders dan vorig jaar ook haha, tof!

2 likes

Echt

HEEL

ERG

SAAI

STIENE

jammer.

5 likes

Als je de comments op dit filmpje bekijkt, dan zie je dat heel veel mensen S10 wel in hun top 5 hebben!

1 like

ik ook, echt te gek! Komt op het podium straks echt tot z’n recht denk ik

2 likes

Ja, ik ben heel benieuwd! Ik was eerst sceptisch, maar ik vind hem tof.

Frankrijk vind ik zowaar ook eens leuk trouwens!

1 like

Jaaa ik ben zo blij dat deze heeft gewonnen :heart_eyes: 1 van mijn nieuwe favorieten

Denemarken vind ik dan weer niet zoveel aan

1 like

Jonge, jou nemen we in dit topic al lang niet meer serieus sinds je Duncan en ons als collectief weken hebt aangepraat dat we echt niet gingen winnen. :saluting_face:

(Echt warme gevoelens aan die avond :melting_face:)

(En echt hele rare emoticons.)

6 likes

Heel mooi, maar vond het verder wel erg saai. Ik snap dat die coolgurlvibes er vast bij horen, maar dat stilstaan zonder beweging. En dat stijve handje ook haha. Doet met denken aan hooverphonic vorig jaar (werkte toen ook niet).

En die uitspraak vond ik ook slecht zeg, maar goed dat horen de andere landen toch niet😅

1 like

Ga echt lachen als België ons zelfs met een Nederlands nummer nul punten geeft.

2 likes

Vind nog steeds dat Soldi had moeten winnen, sorry.

8 likes

Ik heb heel vaak dat bepaalde liedjes me aan andere liedjes doen denken. Soms is het voor mezelf ook storend. Nu lijk ik weer Diamonds (Rihanna) te horen in De Diepte. Horen jullie het ook?

(Diamonds vind ik wel véél leuker)

2 likes