Songfestival #3

Het liedje van Armenië is nu ook uit! Nu alleen Azerbaijan nog.

Ik vind het erg saai…

2 likes

Met dit nummer is z zo’n 12 jaar te laat.

1 like

de maltese deelneemster heeft duidelijk (voor een ander nummer) inspiratie opgedaan bij K3, luister vanaf 0:40 haha

7 likes

Vind het een lekker nummer :o En idd doet me ook denken aan mijn lievelings van K3 teleromeo

Nou na 100 jaar is ook eindelijk Azerbeidzjan met een nummer gekomen dus nu is de volledige lineup compleet!

Mijn favorieten zijn nu Polen, Estonie, Frankrijk, Oostenrijk en Roemenie

2 likes

Estland :rage:

6 likes

Hahaha oei ik raak zo in de war omdat ik normaal over alle landen in het Engels lees

En dat is niet eens een goede reden want dan is het Estonia :smiling_face_with_tear:

2 likes

Vanavond is de eerste aflevering van het US Songfestival. Ik dacht dat het ook drie avonden ofzo waren, maar het is iets van acht :joy: Dus gewoon de opzet van een tv programma eigenlijk

3 likes

Zo jammer! Had echt zin in drie van die big American shows meet Songfestival avonden maar puntje bij paaltje is het gewoon weer een dertien in een dozijn talentenjachtje :smiling_face_with_tear:

het enige nummer waarbij ik nu denk dat het kan winnen is van UK

vraag me niet waarom maar het lijkt me een van de weinige “kansmakers” die live nog veel beter tot z’n recht kan komen

maar ik gun het BBC/Britse media niet na hoe lullig en denigrerend ze altijd hebben gedaan over Eurovision haha

Deze Mahmood erasure

3 likes

ja sorry maar ik denk niet dat dit live de sweet spot gaat raken ivm italië die nooit de beste staging heeft + ze mogen geen autotune/stembewerking gebruiken op esc

1 like

25 likes

Ik denk dat Zweden ook wel kans maakt, al heb ik liever een ander land ondat Zweden al zo vaak wint. Spanje en Italie staan ook hoog in de odds maar zie ik eigenlijk niet gebeuren

denk vooral dat spanje bijna geen jurypunten gaat pakken (en lijkt me ook niet iets wat mensen raakt/inspireert/whatever)

2 likes

Ik ga dit weekend weer in 1 ruk alle acts bekijken en mijn jaarlijkse ranking met vriendinnen doen. Zin in! :blush:

3 likes

echt jammer dat ze Letland semi 1 niet laten openen

2 likes

Echt een gemiste kans!! En ook nog op een (statistisch gezien) slechte plek, hoop dat ze genoeg punten kunnen pakken

Vgm heeft Nederland wel een gunstige plek nu. Ik was er al van overtuigd dat Zweden de 2e semi ging winnen en nu al helemaal :joy:

1 like

Hebben jullie het optreden van S10 bij Lubach gezien?
Ik miste de visuals van bij Matthijs wel een beetje wel haha. Volgens mij vond ik de zang daar ook beter

Ja vond het heel saai en de stem was aan het begin shakey.

Heb er weinig vertrouwen in.

2 likes