Snap wat je bedoelt en nu hoor ik het ook
Ja en allemaal mensen op Reddit vinden het zo geweldig omdat er blijkbaar een ~diepere gedachte~ achter de tekst zit maar ik vind het maar een raar nummer
De act ziet er ook een echt uit als performance art, maar ik snap er ook niks van.
wat zijn jullie (max. 5!!! in totaal!!) favorieten tot nu toe?
- albanië
- australië
- bulgarije
- denemarken
- frankrijk
- israël
- duitsland
- estland
- finland
- ierland
- italië
- kroatië
- letland
- litouwen
- malta
0 stemmers
- moldavië
- montenegro
- nederland
- noord-macedonië
- noorwegen
- oekraïne
- polen
- roemenië
- san marino
- servië
- slovenië
- spanje
- tsjechië
0 stemmers
Heb er maar 4 hahaha. Echt stom tov vorig jaar
ja eens, maar er komen nog wel een aantal veelbelovende (interne) selecties aan! zwitserland, belgië, zweden, griekenland, cyprus, armenië, azerbeidjan allemaal nog. en die horen allemaal wel tot de sterkere landen over het algemeen.
Oo dat is hoopvol! Leuk. Vooral benieuwd wat Azerbeidzjan gaat doen na Natte Harie
ps ik vermoed trouwens dat estland het opeens verrassend goed kan gaan doen, met een goede staging slaat de boodschap denk ik goed aan op europa
Ja denk ik ook! En het is verdomd catchy
Ja ik snap wat je bedoelt! Vond hem ook erg herkenbaar, ook weer een beetje slappe hap naar mijn mening haha
ik vind het eigenlijk best gênant dat griekenland weer iemand stuurt die niet is opgegroeid in griekenland (maar wel een griekse ouder heeft) en dat cyprus voor het zoveelste jaar op rij een griekse artiest stuurt
hallo genoeg talent binnen eigen land toch?
Zou Oekraïne het ook moet gaan winnen dit jaar vanwege de oorlog. Als een steunbetuiging van andere landen?
Nee want het eurovisie claimt toch altijd niet-politiek te zijn?
(Vandaar dat Israel wel altijd mee mag doen maar Rusland nu niet)
Maar ik denk wel dat velen op ze gaan stemmen of ze het lied nu wel of niet goed vinden, als statement.
Ja denk het ook, vind ik wel jammer want vind het een matig nummer.
Als Go-a dit jaar de act was geweest hadden ze sowieso gewonnen
Ja dat dacht ik dus ook, dat was echt mijn ultieme favoriet vorig jaar. Ga er nog steeds goed op.
Ik ook, in tegenstelling tot Maneskin daar ben ik zo klaar mee.
Ben echt maneskin moe.