Songfestival #3

Denk dat we al blij mogen zijn als de mensen van Oekraine überhaupt kunen komen om op te treden. Hoop dat mensen hun geld gewoon uitgeven aan hulporganisaties ipv stemmen want een winst op eurovisie hebben ze natuurlijk precies niks aan

Ik vind het nummer wel heel leuk overigens dus het zou me met of zonder deze situatie niet verbazen als ze het heel goed doen

7 likes

Daar heb je ook inderdaad gelijk in, zal toch helemaal niet plaats kunnen vinden dan lijkt me??
Als de oorlog dan al voorbij zou zijn, zal er toch überhaupt geen geld voor (over) zijn

2 likes

fun fact er schijnt een deal te zijn tussen australië en ijsland, dat mocht australië winnen het songfestival in ijsland gehouden gaat worden

12 likes

Songfestival in Ijsland moet sowieso binnenkort gebeuren, lijkt me echt fantastisch.

10 likes

ik moet die intervalact met hatari en dadi zien

8 likes

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ik weet dat dit maar een songfestival is, maar dit is wel een van de, misschien wel DE, grootste Europese evenementen elk jaar en Oekraine ‘laten’ winnen is een groot statement. Als ze winnen is het ook logisch dat een ander land het dan in hun naam organiseert zonder ze financieel te belasten.

3 likes

Wat is het nummer van S10 prachtig zeg! Ben onder de indruk

Leuk dat Mahmood weer meedoet. Luister nog steeds vaak naar Soldi!

2 likes

Hoor net het nummer van België en woooow, ik ben fan hey :heart_eyes: Weet even niet hoe ik hem moet linken maar wat een parel in vergelijking met die doodse song van vorig jaar (srry not srry voor de fans)

2 likes

Mmmmm leuk nummer maar beeeeetje saai? Wel 10x beter dan de meeste inzendingen sowieso

1 like

Dit is die van de UK

Zo’n typisch top 40 nummer vind ik het

2 likes

hahahah deze man is echt tiktokfamous

sowieso dat ze daarvoor zijn gegaan na maneskin

3 likes

Volgens mij heeft de wereld het statement wel begrepen, toch?

1 like

Waaauw deze vind ik vet, ook echt een liedje wat zo jury favoriet zou kunnen zijn

3 likes

België stelt eigenlijk nooit teleur. Leuk nummer!

@iloveblush ik vind dit nummer wel wat lijken op de stijl van vorig jaar opzich. Best wat herhaling en een vrij constante sfeer. Maar goed ik vond het nummer van vorig jaar wel leuk, haha.

1 like

ja de productie is zowel goed als heel vlak? denk dat dit live veel vetter gaat zijn

1 like

Ja echt! Ook wel een liedje dat tot in den treure door sky herhaald wordt.

Dat er nog steeds mensen zeggen dat het Eurovisie Songfestival geen goede liedjes heeft en politiek geneuzel is en blabla heeft echt geen idee.

3 likes

Haha dit meen je! Wat grappig. Ik echt totaal niet maar wellicht ook omdat ik het zo nummer van vorig jaar zo vreselijk vond dat ik helemaal niet in zou willen dat het op elkaar lijkt :joy::heart:

1 like

Veel positieve berichten, maar ik vind dit dus echt verschrikkelijk.

2 likes

Het nummer van Oostenrijk is ook uit

vanavond de zweedse, ijslandse en portugese finale!!

hoop zo dat dit in ijsland gaat winnen, heb deze chaos nodig

5 likes