Songfestival #3

@joe hhahaha jaa! Hij zou er inderdaad zo tussen passen

@instantramen jezus wat een drama queen zeg die tekst ook

1 like

Ik ga zoals altijd pas luisteren tijdens de halve finales haha.

3 likes

Ik heb nog niet heel veel favorieten dit jaar. Al heb ik degenen die niet op Spotify staan nog niet goed geluisterd, ik hoop dat daar nog wat pareltjes tussen zitten.

Moldaviƫ, ons eigen Nederland, Estland, Verenigd Koninkrijk, Montenegro, Italiƫ.

Ik wil m’n downvote dit jaar vast aan Duitsland geven, wĆ”t een zeiknummer. Vorig jaar vond ik ze juist heel gezellig en was ik ƩƩn van de drie mensen die op ze gestemd had, haha.

2 likes

Same! Dat is voor mij onderdeel van de ervaring, dat ik alle liedjes dan ook pas voor het eerst hoor.

4 likes

Ik heb nog steeds dagelijks

Nudo con i brividiiiiiiiiiiiii

In m’n hoofd.

Winnaar.

2 likes

SI

1 like

Meeste is ook zo kut dat ik twee keer wel genoeg vind haha.

2 likes

Ik vind oprecht Sineke nog beter.

3 likes

Zijn dit dezelfde mensen die ā€œWhat does the fox sayā€ hebben gemaakt? Die vond ik nog grappig…dit is gewoon kansloos.

Dat Servische lied over Meghan Markle’s haar is super weird, maar hij blijft wel hangen. Bit-bit-bit-biti zdrava.

3 likes
Mama appelsap over bovenstaand nummer, voor degenen die het niet willen weten heb ik het even in details verbergen gezet

Toen ik dat nummer voor t eerst luisterde, hoorde ik in plaats van ā€œBit-bit-bit-biti zdravaā€, ā€œDit-dit-dit dit is dramaā€ en ik was t er meteen mee eens :smiling_face_with_tear:

2 likes

Het liedje van Armeniƫ is nu ook uit! Nu alleen Azerbaijan nog.

Ik vind het erg saai…

2 likes

Met dit nummer is z zo’n 12 jaar te laat.

1 like

de maltese deelneemster heeft duidelijk (voor een ander nummer) inspiratie opgedaan bij K3, luister vanaf 0:40 haha

7 likes

Vind het een lekker nummer :o En idd doet me ook denken aan mijn lievelings van K3 teleromeo

Nou na 100 jaar is ook eindelijk Azerbeidzjan met een nummer gekomen dus nu is de volledige lineup compleet!

Mijn favorieten zijn nu Polen, Estonie, Frankrijk, Oostenrijk en Roemenie

2 likes

Estland :rage:

6 likes

Hahaha oei ik raak zo in de war omdat ik normaal over alle landen in het Engels lees

En dat is niet eens een goede reden want dan is het Estonia :smiling_face_with_tear:

2 likes

Vanavond is de eerste aflevering van het US Songfestival. Ik dacht dat het ook drie avonden ofzo waren, maar het is iets van acht :joy: Dus gewoon de opzet van een tv programma eigenlijk

3 likes

Zo jammer! Had echt zin in drie van die big American shows meet Songfestival avonden maar puntje bij paaltje is het gewoon weer een dertien in een dozijn talentenjachtje :smiling_face_with_tear: