@joe hhahaha jaa! Hij zou er inderdaad zo tussen passen
@instantramen jezus wat een drama queen zeg die tekst ook
@joe hhahaha jaa! Hij zou er inderdaad zo tussen passen
@instantramen jezus wat een drama queen zeg die tekst ook
Ik ga zoals altijd pas luisteren tijdens de halve finales haha.
Ik heb nog niet heel veel favorieten dit jaar. Al heb ik degenen die niet op Spotify staan nog niet goed geluisterd, ik hoop dat daar nog wat pareltjes tussen zitten.
Moldaviƫ, ons eigen Nederland, Estland, Verenigd Koninkrijk, Montenegro, Italiƫ.
Ik wil mān downvote dit jaar vast aan Duitsland geven, wĆ”t een zeiknummer. Vorig jaar vond ik ze juist heel gezellig en was ik ƩƩn van de drie mensen die op ze gestemd had, haha.
Same! Dat is voor mij onderdeel van de ervaring, dat ik alle liedjes dan ook pas voor het eerst hoor.
Ik heb nog steeds dagelijks
Nudo con i brividiiiiiiiiiiiii
In mān hoofd.
Winnaar.
SI
Meeste is ook zo kut dat ik twee keer wel genoeg vind haha.
Zijn dit dezelfde mensen die āWhat does the fox sayā hebben gemaakt? Die vond ik nog grappigā¦dit is gewoon kansloos.
Dat Servische lied over Meghan Markleās haar is super weird, maar hij blijft wel hangen. Bit-bit-bit-biti zdrava.
Toen ik dat nummer voor t eerst luisterde, hoorde ik in plaats van āBit-bit-bit-biti zdravaā, āDit-dit-dit dit is dramaā en ik was t er meteen mee eens
Met dit nummer is z zoān 12 jaar te laat.
de maltese deelneemster heeft duidelijk (voor een ander nummer) inspiratie opgedaan bij K3, luister vanaf 0:40 haha
Vind het een lekker nummer :o En idd doet me ook denken aan mijn lievelings van K3 teleromeo
Nou na 100 jaar is ook eindelijk Azerbeidzjan met een nummer gekomen dus nu is de volledige lineup compleet!
Mijn favorieten zijn nu Polen, Estonie, Frankrijk, Oostenrijk en Roemenie
Estland
Hahaha oei ik raak zo in de war omdat ik normaal over alle landen in het Engels lees
En dat is niet eens een goede reden want dan is het Estonia
Vanavond is de eerste aflevering van het US Songfestival. Ik dacht dat het ook drie avonden ofzo waren, maar het is iets van acht Dus gewoon de opzet van een tv programma eigenlijk
Zo jammer! Had echt zin in drie van die big American shows meet Songfestival avonden maar puntje bij paaltje is het gewoon weer een dertien in een dozijn talentenjachtje