Net naar Dadi Freyr in Tivoli geweest en zo genoten!! 10.000 stappen aan nonstop springen echt zo leuk weer (soort van) post- covid!
Ik had helemaal in mijn hoofd zitten dat het vanavond al begon, maar het is pas volgende week dinsdag? Had me er helemaal op verheugd.
Moet dit even verwerken.
Wat moeten al die artiesten er ver van tevoren al zijn dan zeg!
Ze zijn id altijd wel ruim van te voren aanwezig ivm repeteren en pers etc. Maar volgens mij is iedereen er dit jaar eerder omdat er best wel veel mis gaat qua techniek enzo.
Ik zou vooral Zweden zo saai vinden, maar denk wel dat dat een kanshebber is ![]()
Die ‘sun’ die nu dus niet kan draaien verpest ook aardig wat stagings van landen die er gebruik van wilde maken, echt zo zonde.
Ik doe alvast voor de shows een voorspelling
- Oekraïne (geen twijfel over mogelijk)
- Italië (jammer voor Mahmood, weer tweede🤣)
- UK (verrassing). Durf zelfs te voorspellen dat hij héél groot gaat worden na eurovision).
- Zweden
- Nederland
Sam heeft een groot Instagram kanaal! Login • Instagram
Ik “kende” hem daardoor ook al. Vind zijn nummer echt niks, maar hij heeft een geweldige stem
O wow. Waarom had ie al zoveel volgers? Maakt hij filmpjes?
Sgat ik vind het erger dan slaapverwekkend
Mijn kleine teen heeft meer stage presence dan Stien. Helemaal kut gewoon.
Ja! Hij zingt (goh haha) in zijn filmpjes. Hij heeft veel covers gedaan. Ik zou even wat delen:
En hij treedt veel op. Laatst was hij in Spanje bijvoorbeeld waar hij een uitverkochte zaal had
Ik heb nog een beetje hoop op een epische rookmachine en mooie visuals (zoals die lasers bij Matthijs toen) ofzo. Maar het begint al met die outfit ![]()
Ik weet niet wat het is dit jaar, maar er zitten zoooveel ballads en saaie nummers tussen. Ik weet gewoon niet hoe ik een top 10 moet maken, want ik vind niet eens 10 nummers leuk. ![]()
Vorig jaar was echt zoveel leuker
Duncan hield het ook simpel en klein qua staging en dat pakte echt top uit
Nog meer beeld van staging (of beter, gebrek aan
)
Ik mis echt die rode lasers
Hahaha verdedig jij nou s10
Love hoe veel mensen hier gaan “oh leuk s10” naar “hmmm wel saai dit”
En jij van “wie is fucking kut s10 wat een kutttnaam” naar “duncan had ook een kleine staging en dat pakte top uit”
Duncan had een heel sterk nummer waarbij er verder niet veel nodig was.
Dat heeft S10 niet.
S10:
- Goed nummer, vertrouwen in staging
- Goed nummer, geen vertrouwen in staging
- Slecht nummer, vertrouwen in staging
- Slecht nummer, geen vertrouwen in staging
0 stemmers
Geen ruimte voor nuance ![]()
Ik ga er zelf nog wel van uit dat het goed gaat komen
Ik zeg dat we de top 10 gaan halen. Staging is de afgelopen jaren altijd wel op orde, dus dat zal heus wel goedkomen.
Al zag ik pas de live on tape van Jeangu, en die vond ik eigenlijk beter dan de versie die wij gezien hebben tijdens het esc.