Songfestival #3

het enige nummer waarbij ik nu denk dat het kan winnen is van UK

vraag me niet waarom maar het lijkt me een van de weinige “kansmakers” die live nog veel beter tot z’n recht kan komen

maar ik gun het BBC/Britse media niet na hoe lullig en denigrerend ze altijd hebben gedaan over Eurovision haha

Deze Mahmood erasure

3 likes

ja sorry maar ik denk niet dat dit live de sweet spot gaat raken ivm italië die nooit de beste staging heeft + ze mogen geen autotune/stembewerking gebruiken op esc

1 like

25 likes

Ik denk dat Zweden ook wel kans maakt, al heb ik liever een ander land ondat Zweden al zo vaak wint. Spanje en Italie staan ook hoog in de odds maar zie ik eigenlijk niet gebeuren

denk vooral dat spanje bijna geen jurypunten gaat pakken (en lijkt me ook niet iets wat mensen raakt/inspireert/whatever)

2 likes

Ik ga dit weekend weer in 1 ruk alle acts bekijken en mijn jaarlijkse ranking met vriendinnen doen. Zin in! :blush:

3 likes

echt jammer dat ze Letland semi 1 niet laten openen

2 likes

Echt een gemiste kans!! En ook nog op een (statistisch gezien) slechte plek, hoop dat ze genoeg punten kunnen pakken

Vgm heeft Nederland wel een gunstige plek nu. Ik was er al van overtuigd dat Zweden de 2e semi ging winnen en nu al helemaal :joy:

1 like

Hebben jullie het optreden van S10 bij Lubach gezien?
Ik miste de visuals van bij Matthijs wel een beetje wel haha. Volgens mij vond ik de zang daar ook beter

Ja vond het heel saai en de stem was aan het begin shakey.

Heb er weinig vertrouwen in.

2 likes

Ik heb net even teruggekeken, inderdaad niet de sterkste van de keren dat ze 'm live heeft gedaan. Ik was bij de 3fm awards van de week en daar vond ik dat ze 'm wel echt heel goed zong

Oh leuk! Dat nummer zat niet in de compilatie van de awards op NPO gemist (maar dan wel 2x Kensington :sob:)

Ja er was sowieso veel kensington die avond in verhouding tot de rest, was net jammer haha

Tickets gaan op 7 april in de verkoop! Gaat iemand proberen tickets te scoren? Ik heb weinig hoop dat het gaat lukken maar wil toch een poging wagen.

1 like

Ik heb weer alles bekeken en denk sowieso dat Oekraïne gaat winnen dit jaar (mits ze nog in staat zijn om mee te doen natuurlijk) maar mijn persoonlijke favorieten zijn eigenlijk Servië :rofl: ik weet echt niet waarom maar it slaps hahahaha

En verder Noorwegen, Frankrijk en Polen. Ook denk ik dat Nederland zeker wel de top 10 gaat halen!

1 like

Ook kreeg ik bij Ierland echt van die Dragonball Z vibes met dat ‘bye bye fool’ :joy:

you-fool-dragon-ball

2 likes

Ben even wat optredens aan het bekijken van de pre party in Israel en omg Oostenrijk is echt tragisch live :joy:

Gelukkig is mijn guilty pleasure HOLA MI BEBEBE wel leuk om naar te luisteren

4 likes

Kan ik iemand blij maken met een kaartje voor Eurovision in Concert morgen voor 45 euro?

Ohhh ik heb van de week eindelijk alle inzendingen bekeken en ben tot nu toe echt voor Frankrijk. Alles om het nummer heen is ook zo vet. Er zitten sowieo wel een hoop goede inzendingen tussen. Ik heb er al weer helemaal zin in.
Edit: Israël vind ik ook echt top.

2 likes