wil nog even kwijt wat voor kutnummer ik mata hari vond, moest er ff aan denken
Neeeee dat was echt een van mān lievelings van vorig jaar
Ma ma ma mata hari
Wat een belabberde smaak heb jij
Armeniƫ vond het ook niet leuk
Badum tsssss
De vraag is, is zij nog samen met Tix?
Nog minder dan twee weken Echt zin in.
Zullen we weer een poule doen?
- Yes
0 stemmers
Bij mij duurde het echt lang dit jaar, maaaar inmiddels ben ik in de stemming. Nu vind ik ook aardig wat liedjes leuk, terwijl ik bij de eerste keer luisteren bijna alles matig vond
Maar OekraĆÆne gaat toch gewoon winnen dit jaar?
Haha ja spannendste wordt nr 2
Nederland!
Hoeft toch niet? Misschien geeft de jury ze wel weinig punten of valt het met televoting ook wel mee
Als ik het goed heb begrepen zijn dat bogen die bij het podium horen, ze kunnen van kleur veranderen en horen ook rond te draaien. Maar blijkbaar wil dat draaien dus niet
Haha ai. Nog twee weken de tijd om te fixen
Iemand al beelden van de rehearsal van S10 gezien? Ik vind op YouTube nog niks, wel van wat andere landen van vandaag.
En wat vinden jullie van de outfit? Login ⢠Instagram
- Heel leuk
- Mwa, nog niet overtuigd
- Vreselijk
- Geen mening, hoor
0 stemmers
Ik denk dat Rihanna ofzo deze outfit zou rocken maar het maakt Stien alleen maar saaier en lijziger dan ze er al uitziet.
Ze zou eigenlijk ook iets met dat saaie haar moeten doen vind ik.
Dan word je gekleed door Viktor en Rolf en is dit het resultaat
Ja ik vind het ook niet indrukwekkend genoeg nog. Hoop dat het op het podium en icm haar ofzo nog wat wordt
Haha echt exact mijn gedachteš„²
Boooringggg
Volgens mij wil ze juist die saaie/lijzige haar-vibe. In die TikTok zie je ook iemand nog haar haar glad borstelen.
Oeh erg benieuwd of ze stil gaat staan de hele tijd (a la Blanche met City Lights) of dat er wel nog wat spannends komt
Lucius Malfoy