Songfestival #3

Uuugh, ik vrees het ook. En ik denk dat ze ook niet/ amper gaat bewegen. Jammer, erg saai…

Edit: het klinkt wel prachtig

1 like

Het klinkt fantastisch inderdaad! Qua stageperformance begrijp ik er weinig van maar goed, die meid is dan ook echt 100% te Gen-Z voor mij dus wellicht ligt het daar aan :joy:

5 likes

Ik houd me er aan vast dat we bij Duncan ook heel weinig vertrouwen hadden in de stage performance, te statisch achter die piano en met die stomme Ikea-lamp. :sweat_smile: En dat zag er uiteindelijk echt fantastisch uit.

5 likes

Haha ja maar hij speelde nog piano. Het is vanuit mij ook een snaakdingetje hoor. Ik houd daar gewoon niet van.

Ik bedoel Anouk was ook simpel, maar die bewoog wel(performance). Dat statische vind ik gewoon saai

Vond ik bij hooverphonic vorig jaar bijv ook, en daar draaide ze nog met de camera mee :joy: maar goed we’ll see :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

3 likes

Omgg ik vind de foto’s van San Marino ook echt geweldig hahaha deze wordt op tv zo heerlijk
Vgm zijn er best veel landen best lekker bezig qua staging, ook landen waarvan ik eerder dacht dat die in de semi zouden blijven. Het gaat echt nog heel spannend worden volgende week

Link in spoiler want anders komt er een voorbeeld

Photo gallery: San Marino First Rehearsal 2022 - Eurovision Song Contest

7 likes

Haha, wat is dit. Ik vond ze eerst wat Maneskin rip-off, maar dit wordt wel weer uniek.

Wel jammer dat er nu minder naar buiten komt van de eerste repetities dan vorig jaar.

edit: wat is dit is voor mij het ultieme Eurovisie-gevoel. Voor minder kijk ik niet.

2 likes

Het liedje Rolls Royce van achille lauro is ook echt een pareltje haha

2 likes

Meanwhile de staging van S10 :yawning_face::yawning_face::yawning_face::yawning_face::yawning_face:

5 likes

Omggg een glitterrodeostier!?!

4 likes

Ik lees dat Albanie voor een nieuwe staging moet zorgen van de EBU vanwege de regels, te seksueel ofzoiets?
Ik ben benieuwd hoe ik dat voor me moet zien dan, want in slechts een panty gekleed op een glitterstier rijden is blijkbaar geen probleem :+1:t2:

Ja ik hoop dat camerawerk het nog een beetje gaat redden maar vergeleken andere landen is wat we gezien hebben echt saai :grimacing:

2 likes

Net naar Dadi Freyr in Tivoli geweest en zo genoten!! 10.000 stappen aan nonstop springen echt zo leuk weer (soort van) post- covid!

15 likes

Ah wat leuk! Ik ben laatst ook geweest en heb ook erg genoten (en gelachen haha, zo’n droge gast).

7 likes

Ik had helemaal in mijn hoofd zitten dat het vanavond al begon, maar het is pas volgende week dinsdag? Had me er helemaal op verheugd. :cry: Moet dit even verwerken.
Wat moeten al die artiesten er ver van tevoren al zijn dan zeg!

5 likes

Ze zijn id altijd wel ruim van te voren aanwezig ivm repeteren en pers etc. Maar volgens mij is iedereen er dit jaar eerder omdat er best wel veel mis gaat qua techniek enzo.

1 like

Ik zou vooral Zweden zo saai vinden, maar denk wel dat dat een kanshebber is :weary:

Die ‘sun’ die nu dus niet kan draaien verpest ook aardig wat stagings van landen die er gebruik van wilde maken, echt zo zonde.

Ik doe alvast voor de shows een voorspelling

1. Oekraïne (geen twijfel over mogelijk)
  2. Italië (jammer voor Mahmood, weer tweede🤣)
  3. UK (verrassing). Durf zelfs te voorspellen dat hij héél groot gaat worden na eurovision).
  4. Zweden
  5. Nederland
1 like

Sam heeft een groot Instagram kanaal! Login • Instagram
Ik “kende” hem daardoor ook al. Vind zijn nummer echt niks, maar hij heeft een geweldige stem

2 likes

O wow. Waarom had ie al zoveel volgers? Maakt hij filmpjes?

Sgat ik vind het erger dan slaapverwekkend

Mijn kleine teen heeft meer stage presence dan Stien. Helemaal kut gewoon.

6 likes