Songfestival #3

Ja! Hij zingt (goh haha) in zijn filmpjes. Hij heeft veel covers gedaan. Ik zou even wat delen:

En hij treedt veel op. Laatst was hij in Spanje bijvoorbeeld waar hij een uitverkochte zaal had

1 like

Ik heb nog een beetje hoop op een epische rookmachine en mooie visuals (zoals die lasers bij Matthijs toen) ofzo. Maar het begint al met die outfit :sleeping:

2 likes

Ik weet niet wat het is dit jaar, maar er zitten zoooveel ballads en saaie nummers tussen. Ik weet gewoon niet hoe ik een top 10 moet maken, want ik vind niet eens 10 nummers leuk. :cry:

5 likes

Vorig jaar was echt zoveel leuker

Duncan hield het ook simpel en klein qua staging en dat pakte echt top uit

1 like

Nog meer beeld van staging (of beter, gebrek aan :joy:)

Ik mis echt die rode lasers

1 like

Hahaha verdedig jij nou s10
Love hoe veel mensen hier gaan “oh leuk s10” naar “hmmm wel saai dit”

En jij van “wie is fucking kut s10 wat een kutttnaam” naar “duncan had ook een kleine staging en dat pakte top uit”

5 likes

Duncan had een heel sterk nummer waarbij er verder niet veel nodig was.
Dat heeft S10 niet.

S10:

• Goed nummer, vertrouwen in staging
  • Goed nummer, geen vertrouwen in staging
  • Slecht nummer, vertrouwen in staging
  • Slecht nummer, geen vertrouwen in staging

0 stemmers

Geen ruimte voor nuance :stuck_out_tongue:

Ik ga er zelf nog wel van uit dat het goed gaat komen

1 like

Ik zeg dat we de top 10 gaan halen. Staging is de afgelopen jaren altijd wel op orde, dus dat zal heus wel goedkomen.

Al zag ik pas de live on tape van Jeangu, en die vond ik eigenlijk beter dan de versie die wij gezien hebben tijdens het esc.

1 like

Haha zat ff te kijken, dit klinkt al allemaal niet best:

Haha en jammer dat ze geen trein op het podium hebben :partying_face:

5 likes

Moet je dit optreden van een pre party zien :joy:

Las dat ze nu een backing singer laten ‘helpen’ zodat het klinkt alsof zij beter kan zingen.

Moldavie valt me echt tegen, die zijn normaal veel beter!

1 like

Hahah precies dit ook:

9 likes

En dat pakkie wat ze aan heeft is het ook niet helemaal…, mag hopen dat de staging nog een beetje upgespiced (haha geen idee of dit een woord is?) wordt

Krijg er echt heel erg ‘email to Berlin’ vibes van :joy:

3 likes

Mijn hemel wat is Griekenland beroerd :joy: Vond het al een gedrocht van een nummer maar nu nog meer. Hoe kan dit nog hoog in de bookmakers staan?!

4 likes

Is het podium alweer gemaakt? Zo dat er nog mee te maken kunnen hebben dat de staging nu zo saai is?

2 likes

Vandaag Go_an live gezien en ze zijn goed! Het was echt heel tof! En stiekem toch een beetje het gevoel van dat je bij het Eurovisie Songfestival bent.

9 likes

Wat een afgang dit zeg…ze kan werkelijk niet zingen.

Hahah deze worden ook vocale hoogstandjes

Ik raak toch steeds meer geïntrigeerd door Servië:

En IJsland wordt echt zo’n engelenoptreden, staging past perfect:

2 likes