Ben nu pas een beetje naar de nummers aan het luisteren d.m.v. zo’n recap-filmpje en man man man het wordt weer een prachtige chaos dit jaar.
Luvvvvvv Systur
Ik ook!
Maar hier doet de staging het wel overal? Dus dat van s10 is wel gewoon eeh saai?
Hoe erg is het dat iedereen denkt dat het decor stuk is, maar dit het gewoon zou zijn?
Die staging heeft een led-kant en een lamp kant, landen konden dus kiezen tussen die 2 want de bedoeling was dat dat ding kon draaien van kant. Nu staat ie vast op lampjes kant en gaan ze hem ook niet meer omdraaien dus iedereen die een staging heeft die gefocust is op led heeft dikke pech
Sommige landen hebben ook hun eigen props mee dus die hebben geluk. Qua Nederland hoop ik dat ze nu een saai stukje laten zien en dat er meer komt maar ik weet het niet
Aah zo, ik dacht dat het wel meeviel gezien de andere rehearsel clipjes wel volledig decor lijken te hebben.
Oohhh heerlijk die van Roemenië
Die Roemeen heeft duidelijk kleding gestolen uit de kast van onze favo vampier:
Ik moet minstens 1 x per jaar een reden hebben om deze weer te posten om het erfgoed te bewaren.
Hola mi bebebe!
Stem voor de NPO Radio 2 Songfestival Top 50 - Stem voor de NPO Radio 2 Songfestival Top 50 | NPO Radio 2
Ben wel benieuwd naar jullie lijstje, vond 't nog best lastig
oh my volgend jaar gewoon al 10 jaar geleden, wat heftig!!
Ik ben de aluminiumfoliequeen uit Oekraine vergeten zo te zine.
Bedankt voor de tip @Tamara Zaterdag mooi luisteren naar de radio dus! 2015 is echt mijn favoriete Eurovisie Songfestival jaar.
Dat wist ik niet!
Ja en dan bij eurovisie zingen over vrede, kutwijf