Nou idd hypocriet. Zonde wel want de uithalen en de tekst zijn wel leuk. Hopelijk hebben dan veel hier niet op gestemd.
Oke ik ben verslaafd aan Brividi, love it. Italie zal wel niet zitten te wachten op de dubbel he.
Zit nu de rehearsals te kijken:
Samenvatting
Tranen in m’n ogen van Oekraine, lijkt me bizar voor hun dat ze daar staan.
Best weinig rare dingen tot nu toe, Moldavie springt er wel uit qua raarheid.
Zie vooral veel knappe en hippe mensen.
Bij Denemarken echt flashbacks naar de soundtrack van Ten Things I Hate About You qua vibe.
Zangeres van Oostenrijk zingt echt mega slecht.
Die van Griekenland klinkt ook niet best, met vooral een raar accent ook.
Servie blijft intrigerend met die handjes.
San Marino: echt heel flauw, jaar na Maneskin.
Snap niet waarom Zweden zo gehyped wordt? En zou UK het weer een keer goed gaan doen?
Haha wat een samenvatting van alle voorgaande jaren.
Kennen jullie trouwens de website eurostory ook? Daar staan ook allerlei leuke interviews op en achtergrond dingentjes.
Tix ben ik vergeten, zie ik nu En ook Alcohol is free van Griekenland van jaren geleden (was een insert joke met mijn moeder)
Is er een leuke plek in Den Haag om de finale te kijken? Of waar een eurovisiom afterparty is of zo
Vind het nog steeds een gemiste kans dat Serhat er vorig jaar niet bij was met rock the roof
Kijk, jij hebt nou smaak.
Sjezus dit kan toch niet goed zijn voor je epilepsie.
Natuurlijk gaan we door! Daar twijfel ik niet aan hoor.
Haha joh ach met Eurovisie kun je ook winnen zonder liedjes te luisteren, is ook wel een leuk experiment
leuk! morgen onder werktijd maar even invullen haha
Heb m ingevuld! Mag je nog wachten met de finale voorspellen? Anders weet ik nog niet wie erin staan
Leuk, ik heb m ook ingevuld! Ik heb laatst wel alles geluisterd maar nu niet nog een keer benieuwd, dus het is voor een heel groot gedeelte gebaseerd op wat is blijven hangen. Ben benieuwd of dat een goede strategie is of niet :’)
@NInja volgens mij kan je de finale nog niet invullen!
Vanavond!!!
Heb er zo’n zin in weer
Whaha ik werd vanochtend wakker met Jezebeeeeeel in m’n hoofd