Songfestival #3

Haar visagist zag ik ook zitten!

1 like

Haha jeetje al die nederlanders die reageren op die laatste tweet dat het niet als steen maar als stien wordt uitgesproken in het Nederlands, want steen is rock :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

6 likes

Hahaahah ja zo typisch en beschamend

5 likes

Ik had gedroomd dat ik samen met Maneskin op het songfestival podium stond. Geen idee wat mijn rol was, want ik kan niet zingen, niet dansen en kan ook geen instrument bespelen. Maar was wel helemaal in mijn nopjes dat ik daar langs Damiano stond :drooling_face:

10 likes

Ineens weet ik waar Saudade me nou zo aan doet denken, aan the Weepies!

3 likes

Hahahaha ik ook!!! :joy:
Is wel een goed nummer om je ochtend mee te beginnen ook.

HEY HO LETS GOOO

3 likes

Ik mag jouw vriend nu al

1 like

Dit is hoe de Oekraïense presentator verslag doet van het ESF, vanuit een schuil kelder. Ik hoop dat ze volgend jaar weer veilig in een studio kunnen werken. Oorlog is stom.

11 likes

Damn

2 likes

Ik merkte aan de commentaren gisteren dat er nogal uiteenlopende meningen waren over de acts, maar ben nu wel benieuwd wie jullie favorieten waren! Volgens mij hebben we die poll nog niet gehad toch? Of ik heb er overheen gekeken met die 10390 posts per minuut gisteren.

Ik laat Oekraïne en Nederland even achterwege want die kunnen we niet objectief beoordelen.

Welke drie acts stonden er gisteren in jouw top 3?

• Albanie
  • Letland
  • Litouwen
  • Zwitserland
  • Slovenië
  • Bulgarije
  • Moldavië
  • Portugal
  • Kroatië
  • Denemarken
  • Oostenrijk
  • Ijsland
  • Griekenland
  • Noorwegen
  • Armenië

0 stemmers

Welke drie acts staan er nu in jouw top 2 of 3, dus van de overgebleven 10 acts?

• Zwitserland
  • Armenië
  • Ijsland
  • Litouwen
  • Portugal
  • Noorwegen
  • Griekenland
  • Moldavië

0 stemmers

Hier even een hersensteuntje

Noorwegen en Armenië zijn van deze afbeelding gevallen, maar Noorwegen is het wolvenlied, en Armenië is dat nummer met die post its.

2 likes

Ik ben echt enorme fan van dit liedje sinds gisteren.

Pff zo mooi. :heart::heart::heart:

8 likes

Jaaa ik ook, heb hem net een paar keer beluisterd en hij wordt ook steeds mooier. Ik vind haar ook zo mooi pfffff. Maar veel mensen in dit topic waren heel kritisch gisteren? :smiling_face_with_tear:

Edit: Oja er werd dus gezegd dat dit het soort liedje is dat in De Tuinen wordt afgespeeld met orkageluiden er doorheen ofzo. :joy: Oke ja dat is op zich wel een beetje zo.

6 likes

Ik vind het heel rustgevend en mooi. :heart:

1 like

Ben echt nog steeds teleurgesteld over Letland en Denemarken die niet door zijn :frowning:

Zag ook dat Nederland in de 1e helft optreed zaterdag, jammer! 2e is vgm wel echt beter tenzij je al vanaf het begin winner vibes hebt zoals Duncan

3 likes

Ik heb vandaag zo vaak gedacht aan die meid van Albanië:rofl::sparkles:

4 likes

afbeelding

4 likes

Net Rampeneren op z’n Moldavisch, heerlijk

7 likes

Ik vind de zang, de melodie en de muziek wel chill, maar de tekst van het refrein overschaduwt de schoonheid voor mij. Zo knullig geformuleerd.

Ja! Met Loreen en met Conchita in de Eurovillage, hoorde ik in de Dingadong podcast, ik hoop zo dat daar beelden van online komen :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik heb al de hele dag weer dit nummer in mijn hoofd van Belarus jaren geleden.

En ik ging dus op Instagram kijken hoe het nu met ze gaat en ze hebben zich dus wel duidelijk uitgesproken tegen de oorlog met Oekraine en dat had wel wat consequenties.

2 likes