ik heb alsnog maar 1 stem bevestiging ontvangen vd 9 #rigged
Vorig jaar zat ik helemaal in de MatthĆas van Hatari-loophole inclusief hete dromen, nou ik weet wel hoe dit zich dit jaar gaat ontwikkelen.
Damiano heet ie en ik had zān moeder kunnen zijn.
Ah neeeee ik vond Italiƫ juist helemaal niks 
De zanger van Italiƫ, die mid-snuif wordt aangestoten door dat bandlid met donker lang haar omdat ze in beeld zijn. Iig, het lijkt er enorm op dat dat gaande is. Link doet het bij mij nog wel gewoon trouwens
Volgens mij waren ze altijd al zo jong maar worden wij gewoon oud haha 
Ik zag dit ook idd haha
Ik ben echt chagrijnig. 
Vind echt dat ze moeten stoppen met die paar landen automatisch door laten gaan. Frankrijk was zo goed maar heeft totaal geen aandacht gekregen, die hadden veel meer hype op kunnen bouwen als ze ook in de halve finales konden staan.
Ik ook! Ben er oprecht chagrijnig van. Ik had in mn eentje OekraĆÆne zo ongeveer naar de top gestemd als ze hadden meegeteld
nee grapje, maar hoeveel stemmen zijn er in zn geheel niet meegeteld?
Oh wee als het wel op mn factuur staat!!
Als dit echt was was het denk ik cocaĆÆne. Volgens mij waren ze flink wijn aan het tanken daar en als je dronken bent maakt een lijntje coke je weer nuchter en scherp. Dus dat is juist wel bevorderend als je ineens weer moet optreden omdat je gewonnen hebt 
Sinds wanneer en WAAROM is Romy Monteiro een ding? Echtā¦ga weg. Of doe iets interessants voor je jezelf overal in wurmt.
Maar dat geldt toch ook voor Italie haha?
Iemand de foto van Italiaanse zanger in boxer nog voor mij? 
Ja zeker!!! Ik bedoel ook alle landen die aan deze regel voldoen.
Ja nou ja als ik zo lang alleen in mijn hotelkamer mocht zitten. En dan in Nederland ben als niet-Nederlander. Dan zou ik het er ook van nemen hoor 
Maar haar Engels ook 
Die Damiano van ItaliĆ« is in hetzelfde jaar geboren als mijn jongste broertje, I canāt 
Ik denk dat @flwhrs bedoelt dat het Italiƫ dus wel gelukt is om een hype op te bouwen, ook al hadden ze niet eerst een halve finale meegedaan.
Fantastisch, precies mijn voorkeurstop 3!!