Songfestival #3

ik heb alsnog maar 1 stem bevestiging ontvangen vd 9 #rigged

1 like

Vorig jaar zat ik helemaal in de MatthĆ­as van Hatari-loophole inclusief hete dromen, nou ik weet wel hoe dit zich dit jaar gaat ontwikkelen.

Damiano heet ie en ik had z’n moeder kunnen zijn.

27 likes

Ah neeeee ik vond Italiƫ juist helemaal niks :cry:

6 likes

De zanger van Italiƫ, die mid-snuif wordt aangestoten door dat bandlid met donker lang haar omdat ze in beeld zijn. Iig, het lijkt er enorm op dat dat gaande is. Link doet het bij mij nog wel gewoon trouwens

2 likes

Volgens mij waren ze altijd al zo jong maar worden wij gewoon oud haha :speak_no_evil:

6 likes

Ik zag dit ook idd haha

1 like

Ik ben echt chagrijnig. :rofl:

3 likes

Vind echt dat ze moeten stoppen met die paar landen automatisch door laten gaan. Frankrijk was zo goed maar heeft totaal geen aandacht gekregen, die hadden veel meer hype op kunnen bouwen als ze ook in de halve finales konden staan.

18 likes

Ik ook! Ben er oprecht chagrijnig van. Ik had in mn eentje OekraĆÆne zo ongeveer naar de top gestemd als ze hadden meegeteld :sweat_smile: nee grapje, maar hoeveel stemmen zijn er in zn geheel niet meegeteld?

Oh wee als het wel op mn factuur staat!!

8 likes

Als dit echt was was het denk ik cocaĆÆne. Volgens mij waren ze flink wijn aan het tanken daar en als je dronken bent maakt een lijntje coke je weer nuchter en scherp. Dus dat is juist wel bevorderend als je ineens weer moet optreden omdat je gewonnen hebt :joy:

5 likes

Sinds wanneer en WAAROM is Romy Monteiro een ding? Echt…ga weg. Of doe iets interessants voor je jezelf overal in wurmt.

17 likes

Maar dat geldt toch ook voor Italie haha?

2 likes

Iemand de foto van Italiaanse zanger in boxer nog voor mij? :drooling_face:

4 likes

Ja zeker!!! Ik bedoel ook alle landen die aan deze regel voldoen.

1 like

Ja nou ja als ik zo lang alleen in mijn hotelkamer mocht zitten. En dan in Nederland ben als niet-Nederlander. Dan zou ik het er ook van nemen hoor :joy:

2 likes

Maar haar Engels ook :sob:

Die Damiano van ItaliĆ« is in hetzelfde jaar geboren als mijn jongste broertje, I can’t :baby:t3:

2 likes

Ik denk dat @flwhrs bedoelt dat het Italiƫ dus wel gelukt is om een hype op te bouwen, ook al hadden ze niet eerst een halve finale meegedaan.

4 likes

Fantastisch, precies mijn voorkeurstop 3!!

1 like

26 likes