Maar de presentatoren schuiven zo ook nog aan bij Op1?? Jezus, ik zou kapot zijn en alleen maar willen zuipen.
Ohja! Ja die hype heb ik gemist maar die was er blijkbaar wel…vind het heel apart.
Ik kende echt niets van de inzendingen en ben dinsdag pas beginnen kijken. En enkel door de korte introductie en teaserfilmpje ben ik fan geworden van italie en frankrijk. Dus het kan wel denk ik.
Het lukt Italië het wel best goed om, ondanks de big 5-curse, interessant te zijn. Soldi en Occidentali Karma (? geen zin om te googlen, maar die dansende aap) werden ook gehyped toen, en deze groep ook.
Maar je wil toch een volledig nummer horen voor je je besluit maakt? Het is ook wel iets van deze tijd, dat je na 10 seconden denkt: “Ohja, leuk” of “Nee, niks” vermoed ik terwijl er genoeg nummers bij zitten die je gewoon echt van begin tot eind moet horen voor je echt kan beslissen.
Denk echt dat dit een spotify generatie situatie is.
Omg als is dit echt is komt er nog een leuke rel aan. Ben er klaar voor.
Nou, nu Paul de Leeuw nog even afschudden.
Hallo geef die jongen ff een microfoon.
Omg jeangu bij op1 wat een schatje is het 

Al die broccoli reacties op fb en van een vriendin maken me zo boohoos het is zo ongepast en niet grappig
Ben trots op onze inzending, you did great
Ja tuurlijk! Maar eerst ben je geintrigeerd of er is iets in een nummer waardoor je er meer over wilt weten dus dan zijn die intro’s en teasers wel goed. Verder staan ze toch al op spotify ook. Dus iedereen kan alles al ruim van tevoren beluisteren. En die big five 5(our toen)waren er ook al in 2000. Maar ja de big five zijn zeker cursed, kijk maar naar de drie laatste plaatsen.
Wat chaotisch het na praten van de show op 1!
Wel echt geniaal dat ze nu patat aan het eten zijn hahaha 
Ja en daarnaast kiezen ze er zelf voor om flink te sponsoren en direct te kwalificeren
Ah fijn dat zijn moeder het wel heeft mee kunnen kijken. Maar onbeschoft dat Paul zo door iedereen loopt te lullen. Laat die mensen ff uitpraten.
Patat, niemand die friet zegt haha
Vind het toch raar hoe laag dit nummer is geëindigd, het is sowieso beter dan 10 slechtere nummers maar vanuit ons eigen land is er al zo weinig animo voor geweest. Heb echt het idee dat het puur om het Surinaamse randje een soort van geboycot is…maar wij zijn niet racistisch hoor in Nederland.

Hahaha heerlijk, gewoon lekker aan de patat en de champagne 
…