Songfestival #3

Nou is Jan bezig met een compliment voor Nikkie, komt Paul er weer tussendoor…

1 like

Vind het juist wel gezellig op de een of andere manier! Niet zo gestyleerd maar echt meer napraten over je eigen feestje :smiling_face_with_three_hearts:

@JelaBerlijn ja dat ben ik wel met je eens!

4 likes

Hebben jullie die video gezien van Italië waarin de zanger iets lijkt te snuiven? If true… belachelijk!!! Dit kan niet.

2 likes

Ja echt onbeskoft.

2 likes

Nikkie zit zo heerlijk haar patat te eten.

4 likes

Snap het wel, je bent vgm helemaal gesloopt na die weken. Goeie after party heb je dan wel hahaha

6 likes

OMG wordt nog een rel als ze Italië gaan diskwalificeren ofzo. Of het blijkt poedersuiker te zijn en het hoorde bij hun act.

Je zal toch niet zo dom, óf zo rock’n roll zijn dat je cocaïne gaat zitten snuiven met dertig camera’s op je gericht.

19 likes

Noem mij een azijnpisser maar ik vind het niet OK dat ze nu champagne lopen te drinken terwijl de regel is dat dat niet mag. Op een nationale zender ook.

2 likes

Het is alcoholvrij zeiden ze net

1 like

En al zou het niet alcoholvrij zijn, wat een gezeik!!!

14 likes

Maar dit is toch heel serieus?

2 likes

Dit mag ik toch hopen idd, dat ze niet zo dom zijn

1 like

23 likes

Jezus Paul hou je bek ff!!

4 likes

Tis wel erg dom om te doen met al die camera’s hahahha, maar weet niet of dit te onderzoeken valt

1 like

Er gaan nu volgend jaar echt bizarre acts komen, zin an

4 likes

Nou het grappige is: Wij zongen dit niet echt live maar het was pre-recorded. Bedoelen ze te zeggen. Maja dat mogen ze niet zeggen:P

1 like

maar echt

1 like

Ik weet ook niet wat het reglement zegt maar een drug test lijkt me in order, zeker als je wint. Als je niets te verbergen hebt dan bied je het zelf aan.

4 likes

Joh misschien was het wel gewoon nep lol

5 likes