Songfestival #3

bij mij is 1 aangekomen, tot nu toe 1 “te laat” en van 4 andere niks gehoord

1 like

mysterie rond de snuif ook opgelost

3 likes

het begint erop te lijken dat tmobile de boosdoener is van stemmen die te laat zijn verstuurd. EN BEDANKT HÉ

1 like

Haha ahhh thanks! :blush: Echt heel lief. Ik vond zelf dat ik er een beetje te dik in uit zag eerst, maar had echt zoiets van fuck it whatever :joy:

3 likes

de sms’jes komen nu binnen, voelt heel erg als zout op de wond :sob:

4 likes

2 likes

Karma naar België :joy:

6 likes

hahaha Chantal danst op IJsland

11 likes

Wauw die die foto’s zijn echt eng. Die vent is letterlijk m’n mannelijke twin qua gezicht.

Ik heb ook niet kunnen stemmen. Blijkbaar zit er op een of andere manier een blokkade op mijn nummer? En blokkade verwijderen kan dus alleen maar om te bellen naar klantenservice provider(die dus dicht is). Vaag gedoe

4 likes

Mijn stemmen zijn ook niet doorgekomen :sob: (heb ook T-Mobile). Maar ik zie in het lijstje hierboven dat Frankrijk al 12 punten kreeg van de televoting uit Nederland en ik had ook op Frankrijk gestemd dus dat maakt dan niet meer uit. Maar blijft wel jammer en stom, ben benieuwd wat T-Mobile hier als reden voor geeft.

2 likes

Ja zelfde! Ik kreeg dit bericht steeds (ook na bellen, dacht dat dat wel werkte)

Je kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor is geblokkeerd. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl en ontvang de dienst.

Ik heb gelukkig wel kunnen stemmen, maar het is helaas niet gelukt om jendrik aan een sympathiepunt te helpen. Ik vind hem zo leuk en positief! 0 punten voor UK is ook heel onverdiend.

3 likes

Ik vind t systeem echt raar. Als je buiten de top 10 valt qua stemmen krijg je dus gewoon niks? Is toch gek.

Ik heb tele2, maar volgens mij ligt het aan eurovision zelf hoor? Ik heb op dinsdag gestemd en alles doorgekomen. Ik heb zaterdag gestemd en1 doorgekomen. Wel 5x een afwijzing ontvangen na 3u vannacht (toen ik ging slapen) om nog lekker te cashen. :confused: (ps ja ik heb 6x gestemd, ik ben fan).

Ik vind het al stom genoeg dat mn stemmen niet doorkomen, maar om er vervolgens nog wél voor te betalen is belachelijk🤬

5 likes

Ik heb de puntentelling gister niet gehaald maar Nederland 23e :sweat: Echt niet verdiend. Zoveel nummers daarboven die echt niet best waren. Heb toch het idee dat het meer om de looks dan de stem gaat (bijv. bij Griekenland)

Dat zeg je met Italië als winnaar? En Uk als laatste? :wink:
Hoewel hij hier als hottie wordt gezien is Italië niet echt een standaard beauty, en UK was gewoon echt heel slecht, dus terecht dat die laatste is.

En ik vind dat zij van Griekenland echt gewoon goed kan zingen trouwens…

Meerdere media schrijven al over die stemmen die niet doorgekomen zijn. Hier ook 2/3 niet door…

2 likes

Wel echt opvallend dat wij het land zijn wat Italië de minste punten geeft van iedereen. :face_with_monocle:

1 like

Niet bij alle liedjes maar denk dat sommige dames wel hoger scoorden door hun looks, bijv Griekenland en Moldavië

2 likes