Ik heb KPN en mijn stem is ook niet doorgekomen. Heb nog niet eens een sms’je terug dat ze niet tellen, ESC ghost me 

Als je over die puntentelling van gisteravond nadenkt dan is het wel weer des te bijzonderder dat het Duncan gelukt is om te winnen in 2019, er zitten zoveel rare onvoorspelbare zaken in.
Even een realisatiemomentje.
Ik vond dat toen ook in het jaar met Ilse en Waylon, als Conchita niet zo controversieel was geweest waren hun 1ste.
Snoof de Italiaan nou?
- Ja
- Nee er was ern glas gebroken dus daar moest hij zijn neus even in stoppen
0 stemmers
Het lukt hem iig wel nog om El Diablo te zingen in hun story’s, haha vet.
Italië heeft ondertussen ook een statement gemaakt dat ze geen drugs gebruikten en hebben zelfs gezegd dat ze een drugstest willen ondergaan dus ik vind het wel sneu dat dit zo groot is geworden. Win je een keer het songfestival en dan gaat het door een ongelukkige camerahoek en een gekke houding vooral over of je wel of geen drugs aan het snuiven was.
Hij zag er wel heel strak uit😂. En toen kwam dat filmpje en toen was het voor mij bevestigd haha.
Ach best een lekker relletje voor een rockband. Ik zou als ik hun was volgend jaar op een witte berg optreden ofzo.
Ja hoi. Om 5! Uur nog even een berichtje krijgen dat m’n stemmen niet zijn doorgenomen. Eerste en laatste keer dat ik ga stemmen voor een televisie ding.
Ik vind zulke backstage filmpjes altijd zo leuk om te zien! Sowieso is de Reddit Eurovision pagina echt leuk om even doorheen te scrollen nu, veel memes 
Is er ergens een overzicht hoe alle landen hebben gestemd?
Ik denk meer omdat het glas verhaal wat ongeloofwaardig overkomt? (Glas breekt; en daar duik je vervolgens met je halve gezicht in lijkt het). Plus die jongen naast hem lijkt hem aan te stoten? Maar nu denk ik; missh om aan te geven dat ze gewoon in beeld zijn
Wel lullig
Ik moet wel zeggen dat ik het filmpje anders ben gaan bekijken toen iemand mij er op attendeerde dat die dude links hem een subtiele por in zijn zij geeft om hem te waarschuwen dat ze in beeld zijn. Zou het wel echt kut vinden als het echt zo is, ik vind sowieso dat Zwitserland had moeten winnen maar als ook nog eens blijkt dat Italië strak stond… toch een dikke middelvinger naar het esf vind ik
Is hij nou naakt
Nee niet naakt, ene broekspijp is deels los. Zal wel warm geweest zijn
En voor alle speculaties over snuiven. Ze hebben dit nog gepost op hun instagram:
Ready to get tasted.

Hahaha ja ik moest ook echt lachen om die
Dit zijn trouwens de stoplichten rondom Ahoy nu! Hoe leuk
Edit: shit het geluid doet het niet! Maar ze spelen dus ook het liedje van Italië af
Nee bij mij ligt het dus aan die rare blokkade. Geen idee hoe dat ooit geblokkeerd is, maar je kan dus blijkbaar je nummer blokkeren voor sms diensten
Over Nederlandse televoting-stemmen die niet doorkwamen:
Echt veel!