Songfestival #3

Twitter staat er ook vol mee, maar iedereen lijkt wel zo’n sms te hebben gehad dat je te laat hebt gestemd vannacht.(en geld afgeschreven) Bij mij zie ik gewoon helemaal niks.

Over Italië, je ziet dat hij links een vuist maakt terwijl hij naar beneden kijkt en YES! roept, uit blijdschap. Dat doe je niet als je een snuif neemt.

2 likes

Haha doe ff z’n poses na met jouw gezicht!!

1 like

Ik kreeg ook niks. Waarschijnlijk moet je dan betaalde sms-diensten eerst aanzetten in je app van je provider of iets dergelijks. Dat was bij mij wel zo, maar daar kwam ik pas achter toen je niet meer kon stemmen :sweat_smile:

1 like

:pleading_face::pleading_face:

50 likes

Ik las hier gister gewoon even MATA HARI in. Het is overaaaaal

30 likes

Ik had eerst één stem gedaan op mijn favo :it:, maar toen voelde ik toch beetje groepsdruk, want veel mensen ging stemmen op meerdere. Dus ik deelde nog 3 stemmen uit aan andere landen en die stemmen zijn ook niet doorgekomen. De stem voor Italië was wel gelukt :metal:

1 like

Hier heb je mooi overzichtje!

2 likes

Haha de de gebarentolk tijdens het nummer van Finland :ok_hand:t2: Extra leuk omdat de band zelf hun middelvingers niet mocht opsteken van de organisatie want “it’s a family show” (vandaar ook de roodgeverfde middelvingers)

37 likes

Come to madre.

2 likes

Wij hebben gister 25 keer op frankrijk gestemd (:rofl:) met ons groepje en alle stemmen zijn aangekomen. Duurde wel even om er met bellen doorheen te komen!

1 like

Ik heb Lebara en er is niks doorgekomen, ook geen bericht meer gehad dat ik te laat was of zo :roll_eyes:

Het zal geen groot verschil hebben gemaakt als het alleen Nederland is omdat ze met meer dan 12 voorsprong hebben gewonnen maar het is wel flauw dat onze punten er misschien anders uitzagen

2 likes

Maar waar zijn jullie nu bang voor? De NL-televotes zijn toch gewoon gegeven, niet alles is meegenomen, maar uiteindelijk zal dat zich toch wel uitmiddelen.

“We” hebben “gewoon” 12 sms-punten aan Frankrijk gegeven en “maar” 2 aan Italië.

(Natuurlijk vind ik dat elke sms moet tellen, zeker als je er voor moet betalen, maar hoezo zou dit de uitslag veranderen?)

3 likes

Ik vond het best flauw dat de commentaar alleen over de druk van corona begon en niks over de echte betekenis van het lied (blm oa). Maar goed, politiek/maatschappelijke issues wordt altijd vakkundig gemeden heb ik het idee. Ik vond de uitleg bij de intro van Zweden al heel wat voor het songfestival.

4 likes

Ik zit echt vol cringe de reacties hier onder te lezen.

https://www.facebook.com/227880384009005/posts/2249227485207608/?d=n

God ik vind die Damiano van Måneskin echt geil, heb net z’n hele Instagram doorgescrold 🥲

38 likes

Op bijna elke post reageert Jedward dat ze naar esc 2022 moeten, echt stop met zo desperate doen!!!

7 likes

Same

1 like

Kom er net achter dat die gast 10 jaar jonger is dan ik :frowning:

1 like

Ahahaha hierboven werd ook al een paar keer gezegd dat ie ‘zo jong’ was dus ik dacht zo :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: geil ik nou op een achttienjarige :grimacing: maar hij is 22, net zo oud als m’n vriend en 5 jaar jonger dan ik (maar miss noemt m’n vriend me dus niet voor niks cougar)

5 likes

Wat had ie gezegd dan?

1 like