Songfestival #3

ik verwoord het een beetje raar, bedoel dat ik vind dat het hem dan nog meer gegund was wat mij betreft :roll_eyes:

Toch wel jammer dat er geen jaja dingdong afgespeeld is

10 likes

Ja dat meisje komt gewoon uit Utrecht, misschien daarom?

Helemaal obsessed met die pakjes van Italië. Vind alles aan dat optreden ook gewoon zo geweldig. En die man​:heart::heart::heart::heart: en dat pakje​:heart::heart::heart::heart::heart::heart: En die eyeliner​:heart::heart::heart::heart::heart::heart:

9 likes

Oh en die schoenen​:heart::heart::heart: Sowieso alle mannen op platform boots deze editie. Litouwen en Zweden ook al.

7 likes

Nog even wat fotootjes van mijn look gisteren. Al komen de glitters niet echt over :frowning: ik had ook megaveel glitterende paarse highlighter op maar dat zie je niet terug op de foto’s. Was weer een mooie editie!!

Screenshot_20210523_114419

Oh, en we hadden songfestivaltaart van Dudok!!

37 likes

Ik zat gisteren tijdens het songfestival in een groepsapp met mijn zus en dochter.
Erg veel lol!!

Onze mannen zijn minder lollig deze avond.
Volgend jaar weer naar het oosten van het land om samen te kijken :smiling_face_with_three_hearts:

Mijn zus en ik hadden ook dezelfde top 1 en 2
1 Oekraïne
2 Italië :it:

2 likes

Ik kijk nu Op1 terug, maar wat een chaos op sommige momenten. Vind dat stuk van Edsilia in de auto nog steeds leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Is jouw stem goed gegaan?

• Ja
  • Nee
  • Sommige wel, sommige niet
  • Niet gestemd

0 stemmers

Dat was echt super iconisch. Mijn vrienden en ik zaten ook echt te cheeren:’ nul nul nul nul!’ toen wij moesten :joy:. Ik kwam ook niet bij van de lach toen het gebeurde. Ook is het wel echt erg voor jeangu dat er nou zo’n grote foto van hem gemaakt is naast de Dirk en shit…sta je dan met je 0 punten :joy::joy::joy:

2 likes

Ik kreeg bericht dat mijn nummer geblokkeerd was? :joy:

Mijn vriend heeft wel kunnen stemmen

1 like

Ja ik vind het een beetje stom dat je dus niet op je eigen land mag stemmen, maar dan stemmen mensen nu dus op haar omdat ze uit NL komt. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling?

1 like

Hier heb ik gisteren ook zo om gelachen: 12 megastrak georganiseerde eurovision shows, maar een simpele talkshow lukt niet :joy: Vond het wel ZO leuk dat de hosts patat kregen aan tafel, dat is echt de kneuterigheid waar ik van houd in Nederland

11 likes

Duurde wel veeel langer dan dinsdag voordat ik de bevestigingssmsjes kreeg.

1 like

Dat is in elke wedstrijd met publiekstemmen. Mensen stemmen niet perse op kwaliteit, maar ook omdat het hun buurvrouw is/een schattig hondje/een lieve oude oma/ze iets of iemand geen winst gunnen/etc etc

Vind het prima dat je niet op eigen land kunt stemmen.

5 likes

Vond het een toffe show! Heel leuk om te kijken en het merendeel ook echt wel goede liedjes. Jammer dat NL niet hoger kwam, en dat Italie heeft gewonnen vond ik wel een verrassing. Mijn stem ging naar Frankrijk.

3 likes

Wat veel commentaar op Facebook over het Songfestival. Nou is Facebook toch al het afvoerputje van NL, maar toch. Hebben die mensen echt gekeken? Ik dacht dat alleen leuke mensen naar het Songfestival kijken. Wat een zure ellende

Waarschijnlijk speelt het ook mee dat het in NL afspeelt. Dan voelen ook mensen, die geen ene zak geven om het Songfestival, geroepen om ook commentaar leveren.

6 likes

Hahaha mijn moeder vond ze ook helemaal niks :joy:

2 likes

Hahaha nou daar had ik het gisteren ook met mijn vrienden over. Allemaal van die zure Gerda’s die dan gaan zeggen:’ nou ik ga liever naar de action dan dat ik hiernaar kijk’. :joy: Ze hadden beter die rating voor ze kunnen instellen op:’ hoe rate je deze artiest op een schaal van action tot zeeman’ :joy:

12 likes

Nou idd :joy: sowieso houden Nederlanders gewoon van zeiken. We lijken het nodig te hebben als zuurstof bijna haha. Of ook die mensen die dachten dat Nederland weer kon gaan winnen, dan denk ik echt van… Je hebt gewoon geen idee hoe dit werkt :joy:

De enigen die echt mogen huilen eigenlijk zijn de Engelsen en de Duitsers :joy:

7 likes