Songfestival #3

Ik denk dat het geen geheim is dat landen het niet graag twee keer achter elkaar organiseren, ik dacht dat Zweden het ook een beetje problematisch vond dat ze twee keer in vrij korte tijd (2013 en 2016) het moesten organiseren, uit financieel oogpunt. Kan me herinneren dat ze die tweede keer toen de goedkoopste organisatie in jaren hadden ofzoiets (even geen zin om bronnen te zoeken).

5 likes

Nou ik vraag me echt af of ze er zo naar hebben gekeken, de invloed om iets “winnends” te sturen is echt nihil voor m’n idee. De kans dat je wint is sowieso heel klein, voor NL was de laatste keer 1975 en sindsdien zijn er echt wel meer inzendingen gestuurd die zogezegd konden winnen.
Ik vind Jeangu ook geen atypische inzending als je naar de afgelopen jaren kijkt.

4 likes

Ehm Moldova heeft twee keer 12 punten gekregen. 

2 likes

Ik vond Moldavië wel echt een banger :grimacing::joy: ook al zong ze niet zo goed

3 likes

Ik ook maar vals was het wel

3 likes

Dat wel :joy:

1 like

Wie moet er volgend jaar gaan namens NL? En bekende(re) artiest of een nieuw talent?

Jeangu heeft het super gedaan, maar de gemiddelde Europeaan interesseert zich gewoon niet in de geschiedenis van Suriname :slightly_frowning_face:

20 likes

Oh neeee ik hoop het echt niet zeg

7 likes

Dat vond ik ook echt, maar ik denk dat je er ook gewoon niet aan ontkomt als host. Mensen hebben gewoon zoiets van:’ ja daaaag jij hebt vorig jaar al gewonnen, nu maar eens iemand anders’. Volgens mij hebben mensen nog steeds dat gevoel bij Zweden ook al hebben ze al een paar jaar niks meer gewonnen nu.

Ik vond Nederland wel echt een goede host trouwens! We hebben het echt veel beter gedaan dan heel veel andere landen. Ik vond bijvoorbeeld dat stuk met Edsilia in de auto , die rooftop concerten, dat stuk met Afrojack en Nicky’s tips echt leuk gedaan. (Alleen dat over hoe te verliezen was een beetje bitchy😂)

14 likes

Ik durf niet Haha

2 likes

Hoop het ook niet, maar ze had zelf gezegd dat ze interesse had en ze hebben haar bij dit songfestival nogal naar voren geschoven
 vandaar dat ik dat verwacht.

2 likes

Impopulaire mening, maar hoop niet dat het Davina wordt. Super goede stem, maar vind haar niet charismatisch.

27 likes

Ik heb het nummer in de tijd wel leren waarderen, maarja er kijken natuurlijk vooral mensen die alles maar 1x zien, zonder enige voorkennis, en niet al weken alles 25x luisteren en alles lezen. :sweat_smile:

4 likes

“We” moeten eens een DJ sturen met een zanger of zangeres erbij. Kan het nog best aardig gaan doen denk ik

2 likes

Ik vind haar stem ook kut :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

Ja ik dus ook. Het is zuiver en sterk, maar ik vind het altijd zo schreeuwerig. Snap dat sommigen het juist mooi vinden, maar niet mijn ding.

11 likes

Dit zegt “men” echt al vanaf de tijd van Sieneke, haha.

1 like

Ik snap ook niet waarom ze er zo publiekelijk op reageert, had ze niks gezegd was iedereen dat moment allang weer vergeten.

2 likes

Heb bij Davina een beetje hetzelfde als bij Ogene; ze zingen supergoed maar ze ontroeren me niet en ik vind ze alle vier vrij onsympathiek overkomen.

22 likes