Er moet eerst maar eens een ijzersterk nummer komen, en dan kijken wie het gaat vertolken.
Ik denk dat Davina wel hoge ogen kan gooien internationaal (en nationaal doet ze dat ook al wel)
Dus heb er eigenlijk niet zo’n moeite mee, ookal is het ook niet mijn kop thee. Maar krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij Maan, ze wordt wel gehaat om vrij weinig. (Itt tot onze mannelijke deelnemers)
Als ons het maar bespaard blijft dat we weer zo’n karige periode krijgen als 2005 - 2012
Hahaha serieus? Dat vind ik ook echt een beetje sad. Laat het dan gewoon gaan denk ik dan, want nu gaan mensen juist alleen nog maar meer hun aandacht op je vestigen.
Maar ik vond het zelf ook een beetje bitchy, want hoeveel jaren hebben wij het niet eens uit de semi finale weten te redden? 
Oh ik vond het zeker goed! Heel zuiver en mooi gezongen en best nog wel een leuke act.
Maar echt een kanshebber niet, ook vanwege al het andere inzendingengeweld.
Nou ja, ik ben niet verbaasd dat we weinig punten hebben behaald, want je merkte in Nederland zelf al dat het nummer niet aansprak en er werd relatief weinig aandacht aan besteed. Maar los daarvan vind ik wel dat Jeangu het gewoon goed heeft gedaan en je ziet dat het voor hem ook veel betekende, dus dat vond ik wel mooi. Na de act een paar keer gezien te hebben, vond ik het best goed, maar geen kanshebber nee haha
Is toch ook super persoonlijk? Ik heb ook veel gelezen dat mensen er niks aan vonden, net als voor zo’n beetje alle andere inzendingen mensen het wel iets of niks vonden (al is iedereen het er wel over eens dat Spanje en de UK gewoon niet goed waren)
Ik zit trouwens op dag 235 van m’n DuoLingo Italiaans-streak en ik versta/begrijp precies vier woorden van het nummer als ik echt alleen maar luister. 🥲
Edit: oke acht.
Ik vind dat nummer van de UK best wel leuk eigenlijk het zat vanmorgen in mijn hoofd 
Impopulaire mening: ik had het onterecht gevonden als Frankrijk had gewonnen. Super mooi liedje, maar niet voor ESF en bestaat voor 75% uit het woord voila
Oh ik dacht altijd dat alles door die eurovision broadcast (en organisatie erachter, 5 grote landen etc) wordt betaald. Een stad/land zal zelf ook altijd iets moeten investeren natuurlijk (infrastructuur/veiligheid etc)
Ja vond ik ook! En ik vond die man ook heel sympathiek overkomen. Dat zoiets dan 0 punten krijgt en een of andere valszingende zangeres gewoon veeeel hoger eindigt vind ik wel echt sneu
Haha ja ik zal vast biased zijn, omdat ik Jeangu gewoon sympathiek vind, maar ik vind ook dat ie wel gewoon goed kan zingen. Maar moet zeggen dat ik wel vaker fan ben van liedjes die onderaan eindigen hoor 
Ja dat vind ik ook prima (niet op je eigen land stemmen), maar nu stemmen mensen niet op Griekenland omdat het een leuk nummer of of leuke act of de persoon schattig is, maar alleen omdat ze de persoon Nederlands is (dus iets dat totaal niks te maken heeft met het nummer of de act of hoe de persoon is alleen nationaliteit). Wel slim van Griekenland.
Hahaha ja ze deed mee in 1989 dus je zou verwachten dat ze er inmiddels wel overheen zou zijn. Niet dus
Als ik haar was zou ik het juist wel leuk vinden om weer een beetje bij het songfestival betrokken te worden na zoveel jaren!
Ik vind het ook lekker catchy! Echt geen 0 punten waard…
Dat vond @Druppels @Blush ja ik ook! Ook heb ik vrienden in Engeland die zeggen dat ze het echt te grappig vinden dat iedereen in het Engels zingt en wint, terwijl het alleen van Engeland echt de moedertaal is en zij krijgen niks 
Flo Rida of een goeie DJ is nogal een verschil, haha