Ken geen goeie Nederlandse dj’s alleen
Nummer vind ik ook echt wel prima, alleen snapt de UK maar niet hoe ze een goede act moeten neerzetten? De outfit van James vond ik echt slecht, een nietszeggende jas die op een vuilniszak lijkt. Maar nog het stomste: hun nummer heet verdomme ‘embers’, hij zingt vrijwel alleen maar over vuur, hitte en vlammen en ze hebben gewoon GEEN vuur op het podium? Als je ooit een overdaad aan vuur wil gebruiken op het podium is dit nummer wel echt de uitgelezen kans. Maar nee, ze hebben gekozen voor 2 grote, saaie reuzetrompetten die een beetje boven het podium zweven en waar ze vervolgens niks mee doen? Zo zo jammer.
Ralf Mackenbach it is dan eurovision 2022
Nou dat zou ik zeker geen straf vinden 
En dan met zwart oogpotlood en zo’n leren pekske als die gast van Italië?
Ja die trompetten waren echt kitscherig, en ook zingt ie over light up the room terwijl ie in het donker staat te zingen
Ik denk eerlijk gezegd ook dat de uk gewoon zo gedemotiveerd is door alles 
Metal meets tapdansen 
Vond het ook vreemd dat Cornald het niet had uitgelegd, misschien omdat het allemaal zo snel ging qua punten. Niemand begreep het in mijn groepsapp, moest dit ook zelf uitleggen. Jij toevallig Oost Europees van afkomst? 
crotch shot voor jullie thirsty ho3s
Ik vind het echt grappig hoe mensen ineens klaar met Mans lijken te zijn 

Ik kwam er dinsdag achter dat ik in 2019 ook al een stem had die niet mee telde. Denk dus eigenlijk dat dat hele stemmen al veel langer problematisch is?
Vond het verder gisteravond echt razend spannend! Heeft iemand enig idee waar de vakjury naar kijkt? Verbaasd me elk jaar weer dat het zoveel verschilt met de televoting.
Stop trying to make Mans happen!! Hij was nooit een ding
Nah, als hij echt geen ding was zou hij niet elke keer weer teruggevraagd worden natuurlijk.
Maar eerlijk is eerlijk, ik ben wel fan van Mans, maar het was niet heel vernieuwend gisteravond.
Ik dacht: wat een scherp beeld voor een Teams/Zoom-verbinding (jongen rechtsachter). Maar het is dus een neergelegde trui met een foto erboven? 
Nee het is wel echt een Ipad met een verbinding naar die jongen (die in isolatie op z’n hotelkamer zit)! En ze hebben inderdaad een soort lichaam gemaakt met hun trui aan voor daaronder.
In other news:
Ja, ik ook! Vond hem in de halve finale tegenvallen, maar vond dat hij zich supergoed had teruggepakt gisteren! Veel meer kracht erin oid. En vind hem wel leuk op Insta en in dat filmpje van Tix en Efenti 
Was hier al bekend dat die zangeres van Azerbeidzjan met tix gaat? Haha 
https://www.ad.nl/show/mata-hari-zangeres-valt-voor-charmes-noorse-zanger-tix~a80caf2cf/