Ahh dat verklaart het dan wel ja haha. Maar tof! 
Volgens mij is het meer een uit de hand gelopen grap dan dat ze echt een relatie hebben toch? 
Wat ik hier nog het meest shockend vind: Efendi is 30?! Had haar zo 10 jaar jonger geschat!
Wij kunnen niet op onszelf stemmen dus als alleen Nederlanders het liedje leuk/goed vinden dan komen we niet zo ver 
Ik vind die 0 punten allemaal niet zo verrassend, het waren alle 4 liedjes die gewoon prima waren maar niet spectaculair. Als iedereen op hun top 3 stemt zitten ze daar gewoon niet tussen. En er zijn vast wel mensen die op die landen hebben gestemd, gewoon niet genoeg om er een puntje van te krijgen.
Ik denk dat ik 1 punt nog sneuer had gevonden dan 0 eigenlijk, nu was het echt iconisch 
En diegene naast hem stoot hem ook aan om hem te waarschuwen
Hier zijn nu al meerdere statements over gegeven, zie ook paar posts hierboven het statement van de EBU.
Die arme jongen gaat zich vrijwillig aan een drugstest onderwerpen ipv keihard genieten van een fantastische overwinning. Bovendien, niets is wat het lijkt, zeker niet op tv.
Lijkt me beter om te stoppen met dit soort idiote speculaties die op niets zijn gebaseerd
Edit: ook voor @tessel tuurlijk wordt hij aangestoten als er opeens een camera op hun cube staat want het is de fucking live finale van het songfestival en ze krijgen dan amper 10 seconde om hun enthousiasme te tonen en stemmen te werven / reactie te geven
āOp niets gebaseerdā is wel wat ongenuanceerd.
Vind het echt sneu voor ze dat hier nu de nadruk op ligt ipv hun winst, die jongen gaat een drugstest doen en dat zou hij wss niet doen als hij het wel echt had gedaan.
Iedereen kan toch bedenken dat daar mega veel cameraās zijn en dat je zoiets echt niet onopvallend kunt doen? Dat bandlid die hem aanstootte deed dat misschien omdat hij wilde dat de zanger ff de camera inkeek in plaats van zo naar beneden keek
Er is al aangegeven dat er een drugstest gedaan gaat worden, dan is het nu onnodig om iemand verder te blijven beschuldigen. What about onschuldig totdat het tegendeel is bewezen
Op kanaal van Fawry zijn een paar andere stills te zien (wat op tafel ligt, wat hij in zijn hand heeft), maar echt niet goed te zien
Eurovisie zelf heeft ook een statement afgegeven (en ja er is ook gebroken glas gevonden bij hun zitplaatsen)
Ik ben echt doodsbang voor die 2.
Maar goed dat El Diablo niet gewonnen heeftš¤£
Hahaha ik had Fawry(notsawry) een screenshot gestuurd van het statement van het EBU omdat hij zoān grote muil had over ItaliĆ« en die heeft hij gedeeld in zn story maar zie nu dat onderaan bij mn tabblad nog het logo van FF staat. Dacht al huh, hij leest mee maar was mn eigen screenshot.
ja, als ze laag zingt zingt ze ontzettend mooi maar daar is ook alles mee gezegd, heel erg schreeuwerig inderdaad en vreselijke nummers. Maar denk wel songfestival achtig.
Vraag mij ook af als dit een andere deelnemer was geweest die zo had gezeten of er dan ook zoveel ophef over was
Ja, dit leek mij ook veel logischer. Ze hebben 2 seconden om even leuk in de camera te kijken, en dan zit hij net even voorover gebogen om het gebroken glas op te ruimen. Logisch dat het bandlid ernaast hem dan aanstoot. En alsof ze in een gigantische concertzaal + liveregistratie met miljoenen kijkers thuis even hun cocaine op een hoopje op tafel laten liggen? Echt heel vergezocht vind ik dit zeg. En inderdaad jammer dat de focus nu hierop ligt ipv hun winst.
Vast niet als het Griekenland of Duitsland ofzo was geweest
Hoe weten jullie zo zeker dat hij coke aan het snuiven was? Misschien was het wel pep! Of ket!!!
Maar even, je ziet toch ook gewoon dat hij beide vuisten balt? Onhandig snuiven dan tenzij je deze techniek toepast

Let even op zijn linker hand/vuist waarmee hij een juigende beweging maakt, hij zegt ook YESss!! Aan zijn gezicht te zien terwijl die naar beneden kijkt. Ook zit zijn rechterhand te ver van zijn neus om er iets doorheen te snuiven. Onzin dus.
Ja en plus coke snuiven in een miliseconde en dan geen greintje wit poeder onder je neus hebben hangen is wel een hele kunst