Songfestival #3

Ja alsof ie ook niet ff naar de wc zou lopen als elke beschaafde drugsgebruiker

T staat daar vol camera’s en security, alsof je het daar überhaupt op tafel krijgt zonder dan je gesnitcht wordt

38 likes

Laten we anders gewoon ff de drugstest afwachten haha

Schijnbaar had Italië een gecensureerde versie die ze in de finale zongen en een ongecensureerde die ze zongen toen ze hadden gewonnen. Weet alleen niet of het waar is, spreek geen woord Italiaans :joy:
Was ook wel mooi dat die zanger die andere gast van de band vol op zn bek pakte trouwens

11 likes

Ja als het die gast van duitsland was geweest ofzo hahaha.
I dont feel hate, I just do coke :rofl:

Zo ging het dus gisteren de hele avond bij mij op de bank met de duitsland referenties hahahahaha

9 likes

Mee eens, maar drugstest is ook niet zaligmakend. Na 5 uur is al 98% uit het bloed verdwenen. Dus dan moeten ze wel haast maken met testen

2 likes

Ik ben geloof ik zowat de enige die Litouwen ook een leuke inzending vond? Werd er echt vrolijk van! Leuk nummer.

28 likes

Ik heb vandaag Frankrijk op repeat staan :heart:

2 likes

Nee die vond ik ook leuk! Ze kregen ook best veel publieksstemmen

2 likes

Ik hoop dat IJsland volgend jaar wordt uitgenodigd als intermezzo zodat ze alsnog live op het songfestivalpodium kunnen optreden voor publiek, dat zou ik ze echt wel gunnen na dit kutverhaal

45 likes

Ik ben ook fan! Heb wat van hun andere nummers geluisterd en die zijn ook echt goed. Stel dat ze een keer optreden in Nederland (waarschijnlijk nooit lol) zou ik er misschien nog wel heen gaan ook.

1 like

He ze lijken wel broer en zus op deze foto

1 like

Echt sneu dat die zanger van Italy nu half gedwongen wordt om een drugstest te doen, zie je hoe bevooroordeeld mensen gelijk zijn omdat je er anders uit ziet dan de rest. Had hij toch dat zilvere glitterjurkje aan moeten doen

25 likes

Jaaaa dit hoop ik ook! :heart_eyes:

15 likes

Haha ik vind deze hele affaire zo bizar. Het Eurovisie hamert er altijd koste wat het kost op dat het apolitiek moet zijn dus men mag zich bijvoorbeeld niet druk maken om mensenrechtenkwesties of onderdrukking van een land dat notabene een lied dat set me free heet instuurt maar we liggen wel met miljoenen met een vergrootglas beeldmateriaal af te speuren om te achterhalen of we ergens wit poeder of glas kunnen vinden omdat een man met oogpotlood op wel coke zal zitten snuiven. Ik vind het echt uit verband gerukt en also Europe get your priorities straight man en maak je druk om dingen die ertoe doen

35 likes

Haha deze comments onder de 2020 inzending van IJsland… :eyes:

18 likes

Maar goed ook dat Frankrijk niet heeft gewonnen. Ik zie ze ervoor aan om heel de show in het Frans te spreken.

23 likes

O wat heerlijk dit. Ik heb nog nooit het songfestival gezien tot gisteren want ik dacht altijd dat het niet leuk was? Maar mijn vriend is fan dus we hebben samen gekeken. Was genieten. We hadden bingokaarten geprint met alle clichés erop (tip voor volgend jaar, was echt lachen) en wisselden ondertussen ook nog commentaar uit met onze vrienden via een groepschat (die van hem komen uit een ander land dat ook meedeed, dus er was wel wat strijd over wie wie suportte, haha). Ik heb volgens mij sinds begin corona niet zo’n leuke avond gehad. En nu jullie commentaar aan het teruglezen in dit topic :smiling_face_with_three_hearts: Ik ben overstag hoor, love songfestival vanaf nu!

43 likes

Ja hoop ik ook! En dat Montaigne van Australie iets kan doen. Ze heeft een vet slecht resultaat gehaald maar ik vond het zo sneu hoe ze ermee zat dat ze nergens bij kon zijn

En Duncan natuurlijk

1 like

Australië op Eurovisie

• The more the merrier
  • Eige Europa eerst!
  • Leuk voor even maar niet voor altijd

0 stemmers

Sorry ff opnieuw hij was anoniem