Stel je voor dat zij winnen, mogen al die landen de halve wereld afreizen 
Ja love Litouwen!! Ook op gestemd. Mijn vriend en ik hebben de hele week zijn truc met zān vingers proberen na te doen maar tot nu toe niet gelukt 
Ik ben fan!!!
@Stofdoek deze move? 
Je moet beginnen met je middelvinger en ringvinger uit elkaar te halen door middel van je andere hand te gebruiken. Zodat je andere hand de vingers kunnen spreiden. Als je hand eenmaal daaraan gewend is kan je het uiteindelijk automatisch
Ja en op welk tijdstip is de show dan? S ochtends voor Europa? Dat zou toch barslechte kijkcijfers geven.
Hahaha dit is echt iets dat ik vet graag wilde kunnen op mān zesde ofzo. Want iemand deed dit (volgens mij mijn broer?) en dat was vet cool dus ik helemaal oefenen š„²
En nu denk ik huh waarom kon ik dit niet.
Ik dacht altijd dat dat als voorwaarde gesteld was aan hun deelname: dat ze mee mogen doen maar dat ze niet zelf het mogen organiseren als ze winnen. Maar kan dat nu zo snel niet ergens terugvinden onlineā¦
Ze waren in 2016 wel erg dichtbij met Dani Im, die werd 2e. Nog steeds een van mijn favorieten, vind dit echt een geweldig nummer en had van mij zeker mogen winnen.
Ik ben hypermobiel en kan onder andere heel veel ātrucjesā met mijn handen/vingers. En toch zijn mensen altijd verbaasd als ik deze āsimpele-basismove-van-mijn pret-pakketā doe haha
Haha ik ben echt totaal niet flexibel maar deze kan ik wel! 

Ik testte net even en ik kan hem alleen wel echt minder goed met mijn rechterhand terwijl ik rechtshandig ben?
Maar hij doet meer dan alleen die toch, een soort opeenvolging van moves?
Ik dacht twee idd een āEā en dan de āVā?
Maar ik doelde specifiek op de foto van @DikkeKip haha. Ik wilde alleen de
dus ooit vet graag kunnen en moest daar gewoon voor oefenen want ik kon het toen niet.
Vind het echt leuk dat Australie meedoet, vooral omdat het eigenlijk nergens op slaat
Vet veel mensen daar zijn fan en moeten om gekke tijden opstaan om het live te volgen dus vind het wel leuk voor ze dat hun eigen land ook meedoet (niet dat dat dit jaar zoān succes was hahhah)
Zijn ook andere landen die meedoen die niet perse in Europa liggen. Ik zou Turkije bijvoorbeeld ook heel graag weer terug zien
Misschien leuker als het een wereld songfestival wordt. Snap anders Australiƫ en Israƫl niet zo.
Maar dan wel graag zonder de VS.
Omg hoe lang zou die finale dan wel niet durenš±
Wordt wel een hele lange zit dan haha
Ik wilde nog even zeggen dat ik het gisterenavond supergezellig vond om het met jullie te volgen!!!
Afgestreept op de zilveren jurken bingokaart 
Hahaha ja ik probeer dat alleen de ruimte creƫren tussen mijn pink en ringvinger gaat nogal onmogelijk
Goeie move wel, party trick 
Ik kan wel een andere: mijn ellebogen kunnen elkaar aanraken. Dus bovenkant handen in de zij en dan de ellebogen naar voren draaien, ik heb blijkbaar ook hypermobiele armen