Songfestival #3

Stel je voor dat zij winnen, mogen al die landen de halve wereld afreizen :sweat_smile:

5 likes

Ahhh yes, another one converted!

11 likes

Ja love Litouwen!! Ook op gestemd. Mijn vriend en ik hebben de hele week zijn truc met z’n vingers proberen na te doen maar tot nu toe niet gelukt :rofl:

1 like

Ik ben fan!!!

@Stofdoek deze move? :stuck_out_tongue:
Je moet beginnen met je middelvinger en ringvinger uit elkaar te halen door middel van je andere hand te gebruiken. Zodat je andere hand de vingers kunnen spreiden. Als je hand eenmaal daaraan gewend is kan je het uiteindelijk automatisch

2 likes

Ja en op welk tijdstip is de show dan? S ochtends voor Europa? Dat zou toch barslechte kijkcijfers geven.

5 likes

:grimacing:

54 likes

Hahaha dit is echt iets dat ik vet graag wilde kunnen op m’n zesde ofzo. Want iemand deed dit (volgens mij mijn broer?) en dat was vet cool dus ik helemaal oefenen 🄲
En nu denk ik huh waarom kon ik dit niet.

Ik dacht altijd dat dat als voorwaarde gesteld was aan hun deelname: dat ze mee mogen doen maar dat ze niet zelf het mogen organiseren als ze winnen. Maar kan dat nu zo snel niet ergens terugvinden online…

Ze waren in 2016 wel erg dichtbij met Dani Im, die werd 2e. Nog steeds een van mijn favorieten, vind dit echt een geweldig nummer en had van mij zeker mogen winnen.

7 likes

Ik ben hypermobiel en kan onder andere heel veel ā€œtrucjesā€ met mijn handen/vingers. En toch zijn mensen altijd verbaasd als ik deze ā€œsimpele-basismove-van-mijn pret-pakketā€ doe haha

4 likes

Haha ik ben echt totaal niet flexibel maar deze kan ik wel! :vulcan_salute::vulcan_salute:
Ik testte net even en ik kan hem alleen wel echt minder goed met mijn rechterhand terwijl ik rechtshandig ben?

2 likes

Maar hij doet meer dan alleen die toch, een soort opeenvolging van moves?

Ik dacht twee idd een ā€˜E’ en dan de ā€˜V’?

Maar ik doelde specifiek op de foto van @DikkeKip haha. Ik wilde alleen de :vulcan_salute: dus ooit vet graag kunnen en moest daar gewoon voor oefenen want ik kon het toen niet.

1 like

Vind het echt leuk dat Australie meedoet, vooral omdat het eigenlijk nergens op slaat

Vet veel mensen daar zijn fan en moeten om gekke tijden opstaan om het live te volgen dus vind het wel leuk voor ze dat hun eigen land ook meedoet (niet dat dat dit jaar zo’n succes was hahhah)

Zijn ook andere landen die meedoen die niet perse in Europa liggen. Ik zou Turkije bijvoorbeeld ook heel graag weer terug zien

12 likes

Misschien leuker als het een wereld songfestival wordt. Snap anders Australiƫ en Israƫl niet zo.

2 likes

Maar dan wel graag zonder de VS.

25 likes

Omg hoe lang zou die finale dan wel niet duren😱

1 like

Wordt wel een hele lange zit dan haha

1 like

Ik wilde nog even zeggen dat ik het gisterenavond supergezellig vond om het met jullie te volgen!!!

9 likes

Afgestreept op de zilveren jurken bingokaart :joy:

2 likes

Hahaha ja ik probeer dat alleen de ruimte creƫren tussen mijn pink en ringvinger gaat nogal onmogelijk :joy: Goeie move wel, party trick :smirk:

Ik kan wel een andere: mijn ellebogen kunnen elkaar aanraken. Dus bovenkant handen in de zij en dan de ellebogen naar voren draaien, ik heb blijkbaar ook hypermobiele armen :rofl:

1 like