En dan 4 weken lang songfestival, net als het WK voetbal
where can I sign up
Eens. Gewrichten horen gewoon in de kom te blijven.
Haha ja maar inclusief Brazilië en bv India. Krijgen we bollywood vibes. Lijkt me echt leuk!
Jaa, deze kan ik ook. Maar mijn favo is mijn bovenste vingerkootje buigen en dan knakken. Walgende mensen gegarandeerd.
Nice! Dat kan ik met mijn tenen ipv vingers haha
On topic:
Hier al de hele dag een album van Måneskin op. Ik ben echt heel erg fan. Al hun muziek vind ik blijkbaar echt goed
Ik zit nu de hele show terug te kijken. Is gisteren toch een beetje in een waas aan me voorbij gegaan, het geluid was ook niet heel goed in de zaal vond ik, dus de ervaring van de liedjes was niet zo goed als op tv. Maar de sfeer in de zaal was echt top!
Maar wat een topshow! Echt heel veel sterke nummers, wat mij betreft wel de beste finale sinds jaren 
Onze plek was trouwens ook fantastisch:
Ik heb de songfestival lijst nog op repeat staan, kan nog geen afscheid nemen. Vooral Tout l’univers 

Heb net tijdens het douchen hysterisch mee zitten blèren
Om het leed te verzachten kijk ik toch nog even operatie songfestival.
Al die herinneringen, zoals de vraag waar het zou zijn, de presentatorkeuze, de deelnemers, de kaartverkoop etc. Ohh wat is het ondanks dat het twee jaar is voorbij gevlogen! Zo jammer dat het voorbij is maar zo geweldig dat ik erbij kon zijn!
Ik heb gisteren met mijn vriend en vrienden van ons gekeken en we waren allemaal dan van IJsland. Vandaag vond ik dat hij volgend jaar in Antwerpen optreedt en we hebben meteen kaarten geboekt. Erg impulsief, zo leuk
Ohh ook in Amsterdam zie ik! Maar dat is al uitverkocht. Wie weet valt er t.z.t. nog iets te fixen via Ticketswap.
Haha was deze al gedeeld? 
Glennis Grace zit bij Humberto en ze zijn haar helemaal de hemel in aan het prijzen. Zagen zij een andere show ofzo?!?!?
Die uithalen waren wel zuiver, maar dat begin was… niet heel goed.
Hahaha zo droog, Pino op het einde
Ik ben benieuwd hoe je het optreden van wulf, glennis en afrojack hebt beleefd. Op tv vond ik het schitterend.
Hij komt op mij over als een echt oprechte gozer. Vind hem een heel mooi mens. Zo puur.