Songfestival #3

Måneskin net bij Humberto vanuit Rome, ze waren even goed nog wel happy, ondanks de beschuldigingen.

1 like

@Dombo dank nog voor de reddit tip, echt een rijkdom

37 likes

jankon :sob: INCASSEER MN TRANEN MAAR TMOBILE. uiteindelijk heeft Frankrijk de 12 stemmen gekregen van Nederland dus had dat niks uitgemaakt qua winnen, maar vind dit wel zuur

Ik ben daar toevallig precies nu!
Maar wat je op tv zag is niet te vergelijken met hoe het in de zaal was. Dat stuk op de Erasmusbrug vond ik heeeeel vet en die augmented reality daarna ook bizar mooi op tv. Krijg er helemaal kippenvel van. Maar in de zaal zag je dat helemaal niet, dus heeft gisteren ook niet superveel indruk op me gemaakt eerlijk gezegd. Had helemaal niet door dat het zo’n spektakelstuk was.

Edit; en eigenlijk was ik tegen die tijd ook al een beetje dronken, dus wat dat betreft is het ook vrij wazig haha

1 like

Het begin was toch veel te laag en/of vals? Ik ben verder geen expert, maar dat klonk echt niet goed, later in het nummer was het prima.

3 likes

Ik zit de hele dag al met het lied van IJsland in mijn hoofd

2 likes

spuit 11 waarschijnlijk, maar vin het echt een beetje jammer dat hier ook nog hardnekkig gedacht wordt dat Maneskin zou liegen en zomaar coke zou snuiven. Bedenk je ook dat ze daar niet als artiesten alleen zitten in hun zetel maar omgeven worden door een hele delegatie van Italië die zeer zeker het heel serieus nemen met de regels en hoe je je hoort te gedragen op Eurosong. Alsof die ook maar zoiets zouden laten gebeuren? Dan hadden ze toch gezegd ‘ga even naar het toilet jongen, om je neus te poederen’. Daarnaast werden ze op de persconferentie achteraf ook bedankt door de organisatie omdat ze zich zo professioneel gedragen hebben tijdens de hele Eurosongweek. Lijkt me niet dat je dan plots alles op het spel zet voor een lijntje.

17 likes

Wat ik me afvraag is daar het geld nou naartoe gegaan is van al die mensen, je provider of Eurovision? En of we geen recht hebben op geld terug, daar hoor ik niemand over.

1 like

Dat gaat naar Eurovision. Ze hebben volgens mij al gezegd dat ze het gaan uitzoeken en verder heb ik vrij weinig zin om stennis te gaan schoppen om 45 cent terug te krijgen. Maar dat staat iedereen vrij natuurlijk.

Snap ik helemaal, maar 16 miljoen (schatting) x 45 cent voor een service die wellicht niet werkt is anders wel lekker scheef verdiend voor ze. Benieuwd hoe dat werkt, Eurovision schuift t geloof ik ook af op de NL providers ofzo?

1 like

https://www.netflix.com/nl/title/80244088

Zo heerlijk om deze weer te kijken (kwam erop door deze still)

Werkt goed tegen het zwarte gat!

24 likes

Ja ik ben ook de versie met signdancers aan het kijken nu! Echt mooi om te zien en leuk om het zo op een andere manier te beleven. Hoop inderdaad dat dit vaker gedaan gaat worden!

1 like

Haha 16 miljoen lijkt me rijkelijk ruim hoor, dat is de hele Nederlandse bevolking? Ik vond net dat in 2017 over beide halve finales én de finaleshow samen door alle 39 landen samen ca 15 miljoen stemmen werden uitgebracht - dus qua aantallen in NL die niet geldig zijn zal het wel meevallen.

5 likes

Die heb ik eerder vanavond gekeken. Had hem nog niet gezien. Be hem wel vooral door de puntenkerel van IJsland gisteren gaan kijken.

En hier staat Måneskin ook de halve dag al op. Vind het echt goede muziek, ook al versta ik de helft niet.

6 likes

Welke Reddit is dat? Ik heb m niet langs zien komen hier

Het gaat eigenlijk niet om lid zijn van Europa, maar van de EBU

Ik lees echt zoveel berichten hier en op Twitter en met de mensen waarmee we gisteren waren hadden we ook iets van 8 (mislukte) stemmen uitgebracht. Meerdere per persoon dus. Oke 16 milj zullen we niet halen maar je kon max 20 stemmen uitbrengen dus ook weer niet zo’n extreme schatting.

1 like

/r/eurovision :grin:

1 like

Oh hahaha ik dacht een speciale meme Eurovision Reddit oid haha :sweat_smile:

1 like

Een mist er nog:

:blue_heart:

7 likes