Ik dacht dat dit Belle Perez was!
Zou Belle wel willen
Ja maar de mensen die niet kijken hoor je niet (het overgrote merendeel van NL), van de mensen die wel kijken stemt maar een heel klein percentage en daarvan is ook maar een deel niet aangekomen. Logisch toch dat dat vertekent want dat zijn de enige mensen die je hoort in je eurovisietwitterbubbel, de rest niet. Dat die het hardste roepen maakt ze nog niet in de meerderheid, zo gaat het altijd met negatieve reviews toch.
Oke opnieuw: een paar ton aan stemmen is nog steeds veel āmislukt en betaald voor niksā.
Ik vind het afschuiven op elkaar bij zoān grote fout dan wat te makkelijk, alleen maar omdat het per individu maar om een paar cent zou gaan.
Love it (was eerst Abba met Waterloo en een dansend poppetje)
Het is amper een dag geleden, geef die mensen ook even tijd om het uit te zoeken joh.
Ja heel erg jammer en balen als je stem niet is aangekomen maar zoān big deal is het nou ook weer niet.
Ik ben nog steeds Eurovision hyped, dus ben de hele avond nummers aan het luisteren en filmpjes aan het kijken.
Ik vond net deze: mooi en heel kwetsbaar interview met TIX (plus optreden aan het eind).(TW voor zelfmoordgedachten)
Nog meer TIX <3
Nou vind ik wel. Televoting is een enorm groot onderdeel van eurovision en het bepalen in de winnaar. Ik heb 7x gestemd, waarvan er slechts 1 van goed is gelukt. En dan wordt het afgedaan als fout bij t-mobile. Ik zit bij tele2.
Dit moet gewoon goed onderzocht worden. Het kostte mij idd maar ā¬3 ofzo, maar dat maal weetikveelhoeveel mensen is lekker verdienen zo. Het gaat me niet om het geld, maar ik stem die voor de kat zn k*t. Ik vind het gewoon vervelend dat er zo belabberd op gereageerd wordt. Heb niet het idee dat er opeens een andere winnaar ofoz uitkomt.
Ik vind ook dat het uitgezocht moet worden, en daar zijn ze naar eigen zeggen mee bezig en het zou netjes zijn als de EBU er nog degelijk en inhoudelijk op reageert als ze meer weten over het hoe en wat, maar het is zondag, een paar uur na het voorval en die mensen hebben zich de touwtyfus gewerkt voor dat hele event dus ik kan me heel erg goed voorstellen dat er nu op dit moment en deze dag even geen topprioriteit is hiervoor terwijl de organisatie nog helemaal bezig is met de afbouw en alles wat daarbij komt kijken. Een beetje geduld en perspectief vind ik wel op zijn plaats
Tele2 is toch tmobile sinds een paar jaar? https://www.tele2.nl/fusie
Dus dan klopt het verhaal van de provider natuurlijk wel. Neemt niet weg dat ze het moeten uitzoeken maar ze kunnen en in the end denk ik weinig mee omdat het een welles-nietes wordt wie dan verantwoordelijk zou zijn gok ik
Ik moet hier zo om lachen
mān hele tiktok fyp is ItaliĆ«
dus nu heb ik ook het lied in mān kop en vind ik hem en haar lekkah
De uitslag is gewoon gelding ondanks de problemen met stemmen. Ik ben wel benieuwd om hoeveel stemmen het gaat.
Zijn je stemmen alleen geteld als je een bevestiging hebt gehad? We hebben in de halve finale en finale gestemd maar beide keren geen bevestiging ontvangen.
Wel erg dat hij hier dus pas 18 is 
Het was via de telefoon van mijn vriend dus dat zou ik even moeten vragen⦠zou wel jammer zijn zeg.
Wat een gast zeg, zo zelfverzekerd, zo goed zingen, zo veel schijt - en zo knap, haha. Wat is het ze gegund dat Europa ze nu kent en wat fijn voor ons ook.