Dit was onze jury btw

Brainpower 
Aaah de crème de la crème van de Nederlandse muziekindustrie
Ik had al niet zoveel vertrouwen in die 'vak’juries, maar idd sinds ik hoorde dat brainpower erin zat en dat Henk Jan Smits heeft aangegeven in 2019 Italië wel iets lager te scoren omdat het een concurrent van Duncan was, vind ik het helemaal een aanfluiting. 
Vraag me af of daar iets aan te doen is, maar lijkt me lastig te reguleren.
Godverdomme er is voor mij echt geen weg meer terug, voel me weer helemaal de Tokio Hotel fangirl van toen ik 15 was. Damiano heeft wel veel meer sex appeal dan Bill trouwens
Hahaha erg he, precies zo voelt het voor mij ook 
Ahaha nou ik ben dr al in gevallen, come join, is gezellig 
hoop dat dit topic nog een beetje in leven blijft de komende tijd want ik ben nog niet klaar met Eurovision/Måneskin.
Is er eigenlijk ook ergens te zien wat ieder jurylid individueel heeft gestemd? Wel benieuwd waar zo’n brainpower nou z’n punten aan gegeven heeft
Aan Flo Rida
Ik ging zoeken maar ik denk dat ze dat niet openbaar maken helaas 
Ben ook wel benieuwd hoe dat eraan toegaat!
Oké ik heb geen idee of er mensen zijn die dit interessant vinden haha, maar ik ben nu dit aan het kijken:
Een online dragshow met Eurovision covers! Ik ken een aantal mensen die het produceren vaag en ze hebben dit vorig jaar ook al gedaan, en gisterenavond kreeg ik ineens zin om dit te gaan kijken haha!
Vooraf opgenomen!
Ohh wat leuk en enorm schattig dit
Volgens mij in voorgaande jaren wel eens gezien! Maar ik kan het zo snel ook niet vinden
Volgens mij kan je dat hier zien, als je naar beneden scrolt.
De juryleden heten daar A, B, C, D, E, maar het zou kunnen dat die letters matchen met de volgorde waarop ze op de site genoemd staan.
Dat zou dan betekenen dat IJsland de favoriet van Brainpower was (staat bij jurylid A op plek 1).
Wel interessant om te zien! Zie dat Jeangu bij de Belgische jury op plek 11 eindigde. Zat dus dicht bij het krijgen van 1 punt, haha.
Op een ander forum kwamen we erachter dat het vooral de T-Mobile/Tele2 stemmers waren. Hier Vodafone en uiteindelijk 12/12 stemmen gewoon bevestigd.
Hahaha wtf Lakshmi??? Die meid is nog bekender om haar deelname aan de mol dan om haar muziek. 
Ik vind juries prima hoor maar ze mogen het wel omgooien allemaal. Niet iedere rando maar een juryplek geven omdat ze muziek maken, en echt een stuk meer dan 5 want nu heeft een heel klein groepje echt een mega aandeel in de puntentelling
Ik weet dus pas sinds deze ochtend wie het songfestival heeft gewonnen en dat er gezeik is over een omgevallen glas. Ik was afgelopen week zo verdrietig dat ik niet erbij kon zijn, terwijl ik eerder kaarten had en al jaren ervan droomde om het een keer bij te wonen.
Ken 3/5 niet maar wel fijn dat de jury in ieder geval niet uit alleen maar witte mannen bestaat