Ja hoe kinderachtig dat ook mag klinken. Het was zowat het enige waar ik mij nog op verheugd sinds corona. Maar het zou voor mij onverstandig zijn geweest om te gaan.
Ik vond het nummer van Portugal wel leuk (was ƩƩn van mān favorieten) maar die mannen doen niks voor me
Deze foto is echt de perfecte samenvatting van alle redenen waarom ik bi ben.
Edit: door alle thirst over die zanger van Italiƫ begon ik ineens een oud-scharrel te missen die heel erg op hem lijkt. En nu appt hij me net ineens
HOU ME TEGEN JONGUH.
dan moet je ook even de bassist van Italiƫ zien 
I knoooow! 
Ik had dus mijn vriend zo gek gekregen om de finale te kijken met mij en ik had van te voren allemaal nare ziektes en een hoop gezucht verwacht maar hij vond het nog best leuk (had hij zelf ook niet verwacht zei hij haha). Was leuk beetje samen commentaar geven.
Het ironische is dat ik al de HELE dag het nummer van Malta in mān hoofd heb hoewel ik nog zo heb gezegd dat ik het absoluut niet memorabel vond.
Haha. Als we niet in een globale pandemie zaten en ik geen standaarden had want hij is heet maar wel een kneus zou ik het doen.
That bone structure. 
Naast mijn geliefde IJsland en Italie(die ik vandaag heb gezien) welke acts van dit jaar moet ik echt terug zien omdat het het in mijn straatje muzikaal ligt of omdat het gewoon fijne eyecandy is?
Ik ben de film van Fire Saga gaan kijken omdat ik afkickverschijnselen had, maar wat een vreselijke film is dit zeg. I mean, ik ga hem gerust afkijken, maar wat een cringe.
Whattt neee is toch heerlijk
Als je ook naar vrouwen wilt kijken, Frankrijk 
En ik denk dat je Litouwen qua act misschien ook wel kan waarderen
Hahahah ja absoluut maar ik kan er zo slecht tegen ;p Dit ligt volledig aan mij haha.
Kom er net achter dat Serviƫ helemaal niet in de officiƫle Eurovision 2021 Spotifylijst staat als enige hahaha
Nog ff wat memes

Vooral dat laatste ja. Holy shit
Ik heb geen epilepsie maar vond de lichten wel aardig vel en snel flikkeren ja 
OekraĆÆne, Frankrijk en misschien Zwitserland
mijn brein nu