Hoe moeten wij weten wat jouw smaak is
Ik wil hem eigenlijk heel graag kijken maar heb met m’n vriend afgesproken dat we hem samen zouden kijken 
Mijn vriend en ik zijn de finale van 2019 aan het kijken 
Ik denk dat je Oekraïne heel erg zult waarderen! 
Ik hou ervan. Heerlijke humor.
Niiice, die van mij vond het ook leuk! Had ook een hoop ooggerol verwacht maar hij ging er juist helemaal in op en deed lekker mee met alles becommentariëren
Statement van EBU: Italië heeft geen drugs gebruikt!
Ik had dit ook in het begin! Maar ben de film toch gaan waarderen en vond hem de tweede keer nog leuker. De eerste keer was ik nogal in de war over hoe serieus/grappig/ontroerend het allemaal bedoeld was en de tweede keer omarmde ik de belachelijkheid maar gewoon.
ons nationale songfestival is echt een collectief trauma voor Nederland, dat kan niet anders.
Net als je dacht dat het namelijk niet erger kon na an e-mail to Berlin, wisten ze het toch telkens weer te flikken. Met als ultieme dieptepunt de bemoeienis van vader abraham.
ik had dit in 2019 ook met Hatari 
Hahaha, oh God, ik ben Fire Saga aan het kijken en moest huilen bij het einde 
Het wordt tijd om morgen weer terug te keren naar het normale leven…
Jaaaaa love deze
Arny van IJsland heeft ook Corona
extra zuur want ze is zwanger. Maar wel inmiddels terug in IJsland, dat scheelt.
Ik vraag me dan meteen af hoe ze dan naar huis heeft kunnen vliegen? Lijkt me sterk dat ze dat nog niet wisten toen ze vertrokken, met nota bene een besmet bandlid? Laten we hopen dat ze pas in IJsland positief is getest… (maar dus wel besmettelijk is geweest in het vliegtuig…)
Ik ben benieuwd naar meer muziek in de stijl van ‘Shum’, ik luister dat nummer echt zo vaak dat het naar begint te worden maar ik ken weinig muziek met deze specifieke spanningsboog. Het bestaat vast wel, wie heeft tips?
Hahahah ik kwam er van de week dus achter dat er ooit een land een inzending had met de tekst: “WE ARE THE WINNERS … OF EUROVISION!” En als dat niet manifesteren is dan weet ik het ook niet meer
Vroeg ik me ook al af. Heb het idee dat ze in de Eurovision-bubbel continu met sneltesten testen, maar zodra je in aanraking met een besmet iemand bent geweest moet je echt met PCR testen. En eigenlijk hadden ze telkens iedereen met PCR moeten testen, want dan loop je 48 uur voor, zeg maar.