Songfestival #3

Grote kans van wel gezien het feit dat we voor zijn winst elk jaar Getty Kaspers ook weer uit de kast trokken om te vertellen hoe bijzonder het was :joy:

1 like

Nog steeds het beste resultaat dat Litouwen ooit heeft gehaald, zelfs met de bop van dit jaar meegeteld.

4 likes

Same energy

Ik lees net dat Ierland zowel in de halve finale als de finale 12 punten aan Litouwen heeft gegeven voor dit meesterwerk. :zap::zap::zap:

1 like

Een van deze mannen gaf dit jaar ook de score voor Lithuania door, hij zong nog een stukje van dit lied zelfs :joy:

3 likes

Dat hebben ze ook wel gedaan, nadat dat andere bandlid positief testte hebben ze allemaal een PCR-test gedaan en de hele band is vrijdag weer negatief getest dmv PCR test, ook degene die eerder positief was. Of ze voor de vlucht ook nog getest zijn weet ik niet, maar als het goed begrepen heb moesten ze in IJsland ook meteen weer testen en in quarantaine/isolatie bij het vliegveld totdat testuitslag bekend was.

Ze geeft ook aan wel gevaccineerd te zijn, dus dit is echt wel nog eens extra zuur! Denk gewoon heel erg pech, of ze hebben na de finale gedacht 'fuck it all, we gaan feesten!" en de regels aan hun laars gelapt, maar dat lijkt me echt volledig onwaarschijnlijk.

Dan zal ze wel gewoon besmet zijn geraakt via die bandleden die vanaf dat ze het wisten in quarantaine zaten toch?

Het viel me op dat Duncan via zo’n sneltest positief bleek (rapid ag test stond er dacht ik in het statement) en toen dacht ik nog: mag hopen dat ze niet alleen van die testen gebruik maken, nu je weet dat er al meerdere besmettingen zijn daar, gezien die pas vrij laat positief zijn en je dan dus zo’n twee dagen onbewust besmettelijk bent geweest, in al die drukte daar.

1 like

Een danseres die ik via via ken is ook besmet. Ben heel benieuwd hoe veel besmettingen er uiteindelijk zijn (geweest)

1 like

Zag net op de Daily mail foto’s van een jonge Damiano.

afbeelding afbeelding

9 likes

Samya had gister Tiktoks gepost van een meisje dat dieper inging op het nummer, de betekenis (einde vd winter?), Shum en zangstijl (oud folklore en specifieke zang manier). Missh kun je dat nog opzoeken? Waren interessante tiktoks

Of bedoel je echt een nr met een soortgelijke climax op het eind?

2 likes

Een jonge Damiano? Knul is amper 20 op dit moment :sob: ben gewoon bijna een decennium ouder

Anyways, deze iconic shade love to See it

25 likes

accurate

36 likes

Maar echt, moest gewoon 5 keer hardop lachen en dat gebeurt me niet vaak als ik op mn telefoon zit

6 likes

Dit is volgens mij behoorlijk minderjarig dus voelt zeer ongepast om dit te zitten oglen

3 likes

Ja ik ben zo ontzettend klaar met Mans, enough is enough

3 likes

36 likes

Ik ben zo blij steeds als ik zie dat er hier allemaal berichten zijn geplaatst, ik zit ook al de hele tijd reddit en youtube te checken en alle muziek te luisteren. Wil niet dat het stopt :thumbsdown:

14 likes

ik wil daar ook staan :sob:

4 likes

Ja het is dat iedereen een sneltest had gedaan anders had ik me wel wat meer druk gemaakt maar nu vond ik het eigenlijk wel oke. Had van mij wel 1 lege stoel tussen mij en degene naast me mogen zitten maar dat was ook omdat ik al die stoeltjes zo krap vond hahaha

2 likes

Vind hem hier net één van mijn fuckboy leerlingen lijken 🥲