Songfestival #3

Hmm misschien niet 100% wat je zoekt maar de band Samaris heeft wel een beetje die sfeer (en onverstaanbaarheid haha)!

Ik vond het vooral heel gek maar ik was echt uitzinnig blij toen ik er zat, zo fijn dat deze tijden weer soort van aanbreken.

Heb er zo te zien gelukkig geen corona aan overgehouden:

8 likes

Ik vind hem hier lijken op Rio van la casa de papel

4 likes

Op het moment zelf voelde het heel normaal eigenlijk, maar ik was de dagen erna zó moe.

2 likes

Dit weekend komen de live on tape optredens als het goed is uit! Die optredens voor het geval iemand er niet bij kon zijn (die we dus van Australie hebben gezien)

Ben zo benieuwd hoe dat er allemaal uitziet! Vgm zijn er veel wel opgenomen op plekken met veel minder mogelijkheden dan ze in Rotterdam hadden

2 likes

Hahaha ik moet weer denken aan een grap die ik met mijn vrienden maakte op zaterdag. Namelijk dat die gast van Litouwen dadelijk allemaal mensen aan zijn voordeur krijgt van:’ Hello…I’m here to discotheque’ :joy::joy::joy:

4 likes

Hele toffe documentaire over Kateryna van Go_a, over hoe haar leven is geweest (spoiler: niet makkelijk) en hoe Shum uiteindelijk tot stand is gekomen. Het is in Oekraïens maar je kan Engelse ondertiteling aanzetten!

Me even more now:

14 likes

8 likes

Toch maar verhuizen dan :cry:

1 like

Mijn nieuwe obsessie is aangewakkerd. Ook mijn tiktok is alleen nog maar een Damiano loophole hahaha.

18 likes

Hahaha ik zit er ook helemaal in!
Vind deze ook heel mooi:

7 likes

Hahah heb je een linkje?

Måneskin is Deens voor maneschijn dus geheel terecht eigenlijk :baby:t3:

Als hij meedoet gaan we echt weer terug naar dat tijdperk waar we een grote grap waren ieder jaar :clown_face:

Hoop eigenlijk dat er gewoon een onbekend of redelijk onbekend iemand mee gaat doen

Zit je ook op Tumblr? Wordt echt overspoeld door Maneskin nu haha

2 likes

Weet niet of je fan bent van de folkore element of de electro kant, maar als het de eerste is kan ik Esben and the Witch (begin bij Marching Song) en aanraden. En mss Bat for Lashes, Veronica Falls en Cat’s Eyes. Die ben ik iig de afgelopen dagen meer gaan luisten.

Elektro en folkie: mss Caribou?

4 likes

Misschien moet ik mijn Tumblr account maar weer eens afstoffen :smirk:

2 likes

Huh ik snap hier echt niks van inderdaad, dat ze van dit naar dat malle carnavalsnummer zijn gegaan

Volgend jaar niet alleen Eurovisie maar ook een Amerikaanse Song Contest :weary::raised_hands:t2:
Amerikanen zijn ook heel goed in (op hun eigen manier) zichzelf onsterfelijk belachelijk maken dus dit kan alleen maar net zo goud worden als het songfestival toch?

Even een speciale vermelding van deze Amerikaan die shade naar z’n eigen land gooit:

Justin Kirkland of Esquire predicted that the contest will be “a colossal nightmare,” adding that Americans “lack the self-deprecation, campiness, and selfless energy to pull this off.”[30]

14 likes

Haha ja hierom lijkt het me ergens zo hilarisch, colossal nightmare kom maar op!

Bindend Eurovisiereferendum mag wel ingevoerd worden wat mij betreft ja

7 likes