Songfestival #3

Sowieso dat een staten als Georgia, Tennessee, en Texas elkaar 12 stemmen geven en nooit stemmen op een staat als New York of Californië.

7 likes

Ja en hopelijk komt er dan een rel, ik zit klaar voor drama :man_dancing:t2:

1 like

ik zit nu de hele tijd te geilen op dit nummer :sob:

13 likes

Ok de kans is waarschijnlijk klein, maar heeft iemand hier misschien zo’n Douze Points shirt van Aldi te koop? Een vriendin zou er eentje voor me meenemen maar dat is uiteindelijk niet gelukt :frowning_face:

@strudeltje, nogmaals bedankt voor het delen van dit prachtige meesterwerk…I love you! :kissing_heart:

28 likes

…se mamasa mamasakamoemba

4 likes

Ik dm je!

1 like

Haha, ja he! Ik ga sowieso altijd lekker op die kat…en nu gewoon mijn twee faves combined :heart_eyes:

6 likes

Haha, dit is echt groots! Ik lig helemaal dubbel :rofl: :rofl: :rofl: wil zo graag dat mijn eigen kat dit ook kan

1 like

Haha zo accurate deze, net als dit stuk (1:39), en kan iemand niet het dansje van 2:00 in een loop hierop monteren :joy:

2 likes

Maar dat is een andere security dan die waar alle medewerkers en delegaties doorheen moeten. Bij bezoekers was het gewoon de normale security procedure zoals bij elk concert toch? Voor medewerkers/delegaties was het echt met een poort en een scanner waar al je spullen doorheen moesten en werd je eventueel nog verder gescand en gefouilleerd. Dan wordt het wel lastig om drugs mee te nemen.

1 like

alle lof voor @Airy-fairy die 'm deelde, ik heb 'm alleen downloadbaar gemaakt :sunglasses: ik ga er nog steeds goed op

2 likes

Ik was de week voor de liveshows backstage en moest met m’n hele tas door een Schiphol situatie met xray etc, werd heel streng gecontroleerd

2 likes

Ik kan niet stoppen met het kijken naar Damiano. Dit heb ik geloof ik voor het laatst gehad met Enrique Iglesias, meer dan 15 jaar geleden.

Kijk hoe enig, met hond.

5 likes

elke keer tijdens het luisteren van voila:

7 likes

Satanfestival :rainbow:

23 likes

Ik vind het eigenlijk niet terecht hoe diep hij nu door het stof gaat. Het was geen briljante inzending qua muzikaliteit, maar dat hoeft toch ook niet altijd. Ik vind hem, zijn boodschap en zijn gebruikelijke optimisme zo opbeurend. Dat het dan geen topnummer was, tja. Kan gebeuren toch. Het is niet alsof Duitsland altijd hoge ogen gooit en hij nu breekt met een jarenlange traditie van hoge klasseringen.

16 likes

Same, de tering wat een ellende

1 like

Ja precies! Het was een vrolijk nummer en hij zag er zelf uit alsof hij het naar z’n zin had, dat is wat telt toch?

Of zoals hij zelf zegt: “stop taking it all so seriously because no one died bye”

11 likes

Wauw, als de hel er zo uitziet wil ik er vandaag nog heen hoor!

6 likes