Ik vind het overigens heerlijk hoe mad iedereen is als Griekenland en Cyprus elkaar punten geven maar iedereen is even mad als België ons vervolgens geen punten geeft 
Oh wat tof om te zien! Bizar ook hoe anders sommige dingen er op tv uit zien met de beweging van de cameras enzo.
Dat winnende lied begin ik steeds beter te vinden. Ik begreep er eerst geen drol van maar het is toch wel een erg lekker nummer
Wilde vroeg gaan slapen maar heb opeens de halve liveshow en vooral puntentelling van 2019 teruggekeken 

Ik vind het ook echt een lekker nummer maar als ik dan het optreden van Barbara (Frankrijk) bekijk snap ik niet waarom dat níet heeft gewonnen. Zo ontzettend goed!
Waarschijnlijk omdat half Europa op Damiano geilt 
Ja ik denk dat heel Europa gewoon super thirsty is vanwege corona
Damiano is wel sexy ja maar ik vind Barbara aantrekkelijker. Ben echt een beetje verliefd op haar, zo’n mooie indrukwekkende vrouw 
Ik denk dat je DakhaBraka dan wel leuk vindt! 
Vesna is echt mijn favoriet, bouwt langzaam op maar vind t top.
God ik wilde vroeg gaan slapen maar ben in een enorm Damiano rabbithole gevallen en kom er voorlopig nog niet uit
Ik zit vast in de Hurricane discografie. Ik bedoel ze hebben een nummer genaamd Tuturutu, wat wil je nog meer
Vult mijn playlists vol geweldige Griekse pop erg goed aan.
Ik vind haar lijken op die ene chick van Grease
Was ook mijn favoriet, zo’n prachtig nummer en ook heel mooi in beeld gebracht.
Haha ik heb hier normaal dus nooit last van maar nu…

Ach zo lichtgeraakt 

Zo te lezen ben ik niet de enige met een damiano crush
Jaa dit was tijdens onze juryshow! Wat je op het filmpje niet echt hoort is dat ze het in (bewust slecht) Engels probeerde te vertalen, heel chill haha. I climbed up the ladder to the window… And you guess it not, And you guess it not, etc.
Måneskin stond maar op het podium te wachten met zoiets van ‘wtf gebeurt hier’.
Ik vraag me trouwens af hoe het is om Damiano te zijn, lijkt me een vreemde ervaring. Een nogal knappe man zijn lijkt me überhaupt interessant, maar hij is wel next level sexy en zoveel mensen zijn nu obsessief met hem bezig, haha.
Ja dat je dan even door YouTube scrollt en allemaal video’s van jezelf voorbij ziet komen met ‘Damiano’s best moments’ ‘sexiest man alive’ hahaha
Ik heb het gevoel dat Damiano iedereen terugbrengt naar hun tienertijd waar iedereen crushes op sexy emo boys van Fall Out Boy en Tokio Hotel had.
Hahaha ja echt 100%, iemand (weet even niet meer wie) noemde Tokio Hotel eerder in dit topic een keertje en zo voelt het voor mij ook precies. Alleen zoals diegene ook zei heeft Damiano wel veel meer sex appeal dan bijvoorbeeld Bill 
Ik ga ook terug naar m’n Kurt Cobain periode
Nou ja, terug…
Ook echt mooi dat al die eurovisie nummers in de spotify hitlijsten staan. Go_A staat nu op 1 in de viral top 50 wereldwijd