Ja wow echt he hoe durft ze
Ik keek ook vol afgunst naar haar Instagram maar was blij toen ik daar geen foto van hen samen spotte 
Hahaha zo erg dit. Ik zie mezelf al weer helemaal dagdromen over trouwen met Bill Kaulitz en pagina’s vol fanfiction schrijven.
Over androgyne mannen gesproken, dit was verder op dit leeftijd mijn jam (Duitse band, Cinema Bizarre):

Gelukkig kan mijn huidige ik iets beter relativeren dan mijn 13-jarige ik en gun ik het ze uiteraard (hoewel ik verloofd zijn op je 22e dan weer heftig vind, maar to each their own natuurlijk!)
Ennn weer 40 minuten van mijn leven verspild aan Damiano op Instagram.
Wat erg dat er een Franse minister zich heeft zitten bemoeien met snuif-gate, die wilde uiteraard alsnog de winst voor Frankrijk binnenslepen. Treurig wel.
Edit: zo lang liggen scrollen in bed dat mijn pink er van tintelt. #damianoneuropathie
Edit: weggehaald, sorry het was niet zo bedoeld, zie bericht hieronder.
… want? Ik vind dit een beetje een rare conclusie. Omdat hij je aan zou vallen? Wauw, vooroordelen much?
Ach nee joh. Ik ben ook niet per se fan, maar iemand gaat je niet aanvallen omdat hij hakken draagt en eyeliner.
en een glitterblouse
Shit, in dat geval… RUN FOR YOUR LIFE!
Nee, ik bedoelde dat niet, maar nu ik het terug lees, begrijp ik dat het zo over komt. In mijn ogen kijkt hij vaak nogal boos, daar doelde ik op.
Het is mij nog niet gelukt om naar iets anders te luisteren dan Måneskin. Ik heb de hele discografie op Spotify doorgenomen en YouTube al uitgespeeld en die hele band kwam zelfs in mijn droom voor. Ik klaag niet hoor. Dit is een behoorlijke upgrade ten opzichte van nachtmerries waarin ik een wiskunde eindexamen moest afleggen op random locaties.
Ik moest trouwens niks van Tokio Hotel hebben etc en van HIM was ik ook geen grote fan. Maar glamrock/hairmetal vind ik wel leuk. 
Ja maar Harry mist voor mij toch alle sex-appeal
Damiano daarentegen
Tokio Hotel had ik dan weer helemaal niks mee…
Jaa ik vind die Spanjaard wel knap hoor! Maar verder was er niet veel nee. Ohja die ene danser nog in de eerste halve finale, maar dat was die van dat ballet. Telt dat?
Ik ga ze oprecht allemaal missen!
Los van de nederland bias, dit was qua overall niveau van de acts (dus los van onze presentatoren etc) toch echt het beste Eurovisie dat je je kan herrineren
- Ja klopt het was nog nooit zo goed
- Hmm too 5 maybe
- Nee het was niet bijzonder goed
0 stemmers
Dat is de Amen gast, naast het Amen meisje.