Vorige keer werden gewoon mensen uit de golden circle gevraagd of ze op het podium wilden zitten. Een vriendin en ik hoorden dat dus toen hebben we gevraagd of ons groepje ook mocht ![]()
Ik wil hierover horen! zijn ze nog samen (of bevriend of zo)?
Oehh leuk! Die mensen die optreden komen dan ook echt dichtbij
Ik vond het juist heeel ongemakkelijk, vanuit haar vooral. Tix was gewoon jaaa was leuk heel positief over haar en zij: ik wil gewoon mijn liedje zingen
Ja haha! People are here for me to sing ![]()
Of iets in die strekking was het…
Ze zijn nog samen en hebben ook een kleedkamer gedeeld
In oktober was ie nog in Azerbeidzjan Efendi hosts TIX in Baku as "Efentix" romance continues following Eurovision | wiwibloggs
Ik volg haar verder niet zo maar blijkbaar spreekt ze niet zo goed Engels, misschien dat ze daarom niet veel zei? Alhoewel ik dan niet weet hoe ze met Tix communiceert haha
Gelukkig is die global vote maar 1 land waard, zag het zo al gebeuren dat de wansmaak van andere landen het zou verpesten
Ben wel benieuwd naar de gevolgen van geen jury in de semi
Hier staat junior song festival op en sommige dingen zijn echt disturbing. Van die mini mensjes die van die veel te volwassen nummers zingen (nummers passend bij het reguliere song festival) en niet passend bij de leeftijd van de kinderen.
De Nederlandse inzending is ook een behoorlijke hittepetit zeg. Wel echt het type die ooit nog wel eens een presentatie klus zal gaan doen
Ja bv UK vind ik wel echt een banger (als in: heb de hele tijd dat nr in mijn hoofd) maar yo dat lied + clip voor een 13 -jarige. Ik vind die Luna wel leuk overkomen. Ik zag een keer een interview met haar en wat ze allemaal wel niet doet buiten school man, ik kon alleen maar denken: lol zelfs toen ik haar leeftijd had had ik niet zoveel energie.
Pff echt hoor, alsof ze al 15 jaar Nederland Vakantieland op SBS presenteert…
Krijg er echt de kriebels van haha.
Maar hij staat hier ook aan vanmiddag hoor, dochter vindt het fantastisch.
Haha ik ga ook kijken, beetje voorpret voor de show in mei. Maar zal wel veel cringe worden ![]()
Ik zie dat er ook geplaybackt mag worden? Hahah
UK zit heel hoog in mijn irritatie
Nou dat is ook niet handig als er geplaybackt mag worden
er is veel te bereiken met autotune
Haha echt ja. Wel leuk dat 60% van het nummer in de eigen taal gezongen moet worden
O huh en je mag op je eigen land stemmen? Ook al anders
Ik vond Georgië heel vet!
Ik kan zingende kinderen dus echt niet aanzien.
Ja het is net zoals de sfeer bij kinderen voor kinderen, echt zo cringe
@Crusti_Croc hahah
die ballads komen dan wel weer overeen met de volwassenen
Haha dat dansje van achter elkaar staan heb ik nu ook zo’n beetje bij iedereen gezien. Lekker origineel, kiddos
Edit deze rap ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin nu pas met kijken (vanaf het begin) maar wat lijkt La Festa eigenlijk veel op dat Braziliaanse liedje met de naam Sofia erin, weet iemand wat ik bedoel? ![]()