“Ondanks dat we over het nummer nog weinig gaan zeggen, kunnen we stellen dat het een onderscheidende, uitgesproken en betekenisvolle song is die in het songfestival-deelnemersveld in positieve zin zeker gaat opvallen.”
Aub geen ballad
“Ondanks dat we over het nummer nog weinig gaan zeggen, kunnen we stellen dat het een onderscheidende, uitgesproken en betekenisvolle song is die in het songfestival-deelnemersveld in positieve zin zeker gaat opvallen.”
Aub geen ballad
haha HUH, Nederland is nooit zo vroeg?
maar leuk dat NL keer voor een duo gaat (:
Hopelijk verdwijnt er niet eentje van de aardbodem
gebeurt dit vaker?
Erg benieuwd! Duncan-stylo dus, nou op zich belooft dat wel wat goeds
waarom heeft Nederland zoveel gebaarde en vaak gehoede indiepopcowboys opeens
niet eens opeens maar in het algemeen
Mijn eerste reactie is: Wie?
Maar dacht ik ook bij Duncan en toen heeft NL toch gewonnen haha.
Hmm van wat ik van ze hoor op spotify denk ik meh, maar ik weet natuurlijk niet wat de onderscheidende uitgesproken en betekenisvolle song gaat worden
Ben wel bang dat ze terug gaan naar Engels, niet dat dat perse slecht is maar ik vond het wel wat hebben in het Nederlands dit jaar
Als iemand nog staplaatsen wil voor Het Grote Songfestivalfeest: ik verkoop drie kaartjes! Staan nu op TicketSwap maar ze aan een forummer verkopen lijkt me extra leuk.
En hoe vonden jullie Het Grote Songfestivalfeest? ![]()
Heel leuk! Ik was echt onder de indruk van sommige acts (Johnny Logan, S10, number 1, Tix). Echt weer top
Heel leuk!! Vond vooral de Oekraiense artiesten heel indrukwekkend. En die van Noorwegen van dit jaar was echt heel leuk
Ik had bij Loreen het idee dat ze dronken was ![]()
Echt fantastische avond ![]()
![]()
Vond het echt leuker dan verwacht! Ik had golden circle tickets, en was daar echt blij mee.
Vond wel veel ballads en het geluid soms wat mager, maar heb echt genoten.
Heel leuk! Tix en efendi waren zo schattig samen
Ps: zat er een forummer uit Groningen naast ons? Flalamingo en ik waren de 2 Belgische discoballen
Wat was die vip-lounge eigenlijk? Ik zag Splinter daar ineens staan ![]()
Echt stom, vorige keer stond ik daar nog hahahau
Zo leuk! Hoe? Of ben je stiekem een BN’er ![]()