Wat een gare winnaar
Wat een acteur dat Franse jochie Wel catchy nummertje
De winnaar was mijn minst favoriete inzending Ik had niet verwacht dat dit zou winnen haha
Ik vond die medley van alle winnaars wel leuk gedaan. Die bijtjes, werd haast een beetje emo haha ken heel die lui verder niet.
En natuurlijk de hele dag weer click clack in mijn hoofd, badabediedoe
Blijkbaar beginnen er komende week alweer nationale selecties voor Eurovision Zijn er hier mensen die dat volgen? Het lijkt me wel leuk om die voorrondes ook te volgen (of in samenvatting) maar het lijkt me ook veel werk om het allemaal bij te houden met zoveel landen.
Ik begin altijd vol goede moed en dan na 2 dagen hou ik het niet bij en pas in mei denk ik oja
De dingadong podcast gaat een aantal nationale selecties volgen, misschien ook een tip!
Ik heb vorig jaar wel van tevoren veel geluisterd maar niet echt de shows zelf gekeken. Enige jammere is dat ik veel favorieten had die niet werden gekozen Maar vind het wel leuk om te volgen! Goede manier om meer muziek te vinden
@chasingrainbows @NInja Hmm misschien is het beter vol te houden als je alleen compilaties kijkt? Ik vind nieuwe muziek ontdekken leuk dus dat zou ook mijn reden zijn om te kijken (en omdat ik het songfestival mis als het er niet is).
@nomnom Dank je voor de tip!
Ik heb echt regelmatig random songfestival nummers van dit jaar in m’n hoofd. Nu dus Die Together van Amanda Tenfjord. Het is niet alsof ik dat recentelijk geluisterd heb dus echt heel random haha, net zoals Jezebel van The Rasmus, That’s Rich van Brooke en Hold Me Closer van Cornelia Jakobs. Blijkbaar wel blijven hangen dus!
Ik heb ook een Jezebel fase hehad toen het allang was afgelopen
heb een sterk onderbuikgevoel dat nederland dit jaar de finale niet gaat halen
Jezebel en Hold me closer dagelijks in mijn hoofd hahah
Misschien nog een leuke tip om vanavond te kijken.
Impopulaire mening, maar ik vind België leuk Vond de finale heel spannend! De winnaar kwam totaal onverwacht.
Haha echt?! Wie was de grootste kansmaker? Ik heb het verder niet gevolgd, las alleen dat de act voor België nu dus bekend was
Nou het was spannend tot de laatste seconde toen de allerlaatste punten werden aangekondigd!! Er was uiteindelijk maar 1 punt verschil tussen de nummer 1 en 2.
De grootste kanshebbers leken The Starlings (zijn al bekend in BE) en Gala (bekend van The Voice Kids). Zij werden ook het hardst gepromoot, en ik zag dat Chérine op nummer 1 stond in een internationale poll. Niemand zag deze uitslag aankomen Maar Nikkie de Jager zat in de jury en zij vond Gustaph helemaal top.
O leuk dat het zo verrassend was. Sowieso leuk dat in België een hele show is, toch meer voorpret haha.
Benieuwd wanneer de volgende definitieve acts bekend worden
Ja! Ik vind shows zo leuk. Ik had mezelf voorgenomen om van elk land de voorrondes te volgen. Het lukt tot nu toe wel (ik kijk niet alles live en niet alles van a tot z)
Albania en Oekraïne hebben ook al gekozen he, heb je die al gezien?