Songfestival #4

Ik ook niet. Er waren echt betere alternatieven bij Supernova (vooral Patrisha) ugh.

Toevallig zie ik net de uitslag van Kroatië :melting_face: Het lijkt me sterk dat deze act in deze vorm toegestaan zal zijn in Liverpool, wat denk jij? Ik vond vooraf het lied van de nr 2 super lekker klinken, maar hun optreden leek wel iets van een kinderkoor. Heel ongemakkelijk en amateuristisch.

Ik vind het heel leuk dat hij in het Zweeds zingt! Som du vill is een van de favorieten uit mijn dochters ‘barn disco’ spotify playlist, dus ik kan me voorstellen dat zijn kinderartiest imago tegen hem werkt, maar ik vind dit ook weer een catchy liedje.

3 likes

Nee sowieso niet, vgm is het veel te politiek beladen :sweat_smile: en die band heeft vgm allemaal rare acties dus ze gaan vast iets raars doen met de staging

Wtf Kroatië???

Volgende week is eindelijk Loreen, ben heel benieuwd naar haar lied

1 like

Heb net de vorige Melodifestivalen optredens allemaal teruggekeken en ik kijk vanavond MF en de Finse finale tegelijk via Escplus. Later komen ook Portugal (semi) en San Marino (finale) en die ga ik ook kijken.

antwoord

Ik ben het eens met alles! Ik vond “Mer av dig” ook het leukste en meest catchy liedje, maar die jongen/stijl is niet mijn smaak. En die act van die Oekraïense was best goed en zij is idd een charismatische verschijning, maar ik houd niet van zulke ballads :no_mouth: Verder vond ik het grappig dat er dit jaar bij Melodifestivalen een paar oudere deelnemes waren (Eva & Ewa, Casanovas). Die waren lekker fout en ik vind het wel leuk dat deze groep ook vertegenwoordigd is!

Vanavond ben ik natuurlijk vooral benieuwd naar Loreen :star_struck:

1 like

Ik kijk nu het optreden van Kaarija - Cha Cha Cha en het is echt bizar

Het moet wel heel raar lopen mocht deze niet winnen hoor :joy:

1 like

Ja Loreen gaat gewoon winnen en ze blijft mijn favoriet! Maar ik vond het nummer ook tegenvallen. Ik had iets specialers verwacht. Die nagels vond ik wel artsy staan :joy:

Voor de liefhebbers: The Rasmus deden de interval act bij de Finse finale.

1 like

Hahah echt een heeele grote overwinning, heel blij mee! Ik zal straks nog even Loreen bekijken. Had al wel gelezen dat er een stage invader was, echt zo kut lijkt me dat

1 like

Ja ben ook blij met Finland en ik denk dat dit best de winnaar zou kunnen worden! Wat denk jij?

Loreen had inderdaad een stage invader :cry: Lijkt me zo eng…

Zou ik wel heel leuk vinden haha maar ben bang dat de jury in de weg gaat zitten

Deze meid doet mee voor Polen, vind het zo jammer dat Gladiator niet heeft gewonnen😭

Ik vond Loreen trouwens niet echt bijzonder, ja alleen de staging maar het liedje zelf niet. Zou het jammer vinden als Zweden wint (maar eerst moet ze nog uitgekozen worden natuurlijk)

1 like

Het nummer van de Dion en Mia heet “burning daylight”. Ben benieuwd naar morgen!

1 like

Ik ben obsessed met Cha Cha Cha. Love de chaotische vibe en hoe hard die zanger gaat + de dansers. Hun gezicht is altijd goud waard :grimacing:

8 likes

Ja ik ook, ben bang voor een gare ballad

1 like

Ohja kwam vandaag uit

Ja sorry maar ik vind hun dus beiden echt irritante hoofden hebben dus ik heb geen vertrouwen.

12 likes

Ik heb hetzelfde haha echt geen vertrouwen in

3 likes

Same! Vind ze ook helemaal niet likeable ofzo?

8 likes

Nee ze stralen een beetje uit “ik wil heel graag beroemd worden, maakt niet zoveel uit hoe, esf is misschien wel handig”

12 likes

Dat! Word ook een beetje moe van dat gedweep van/over/met Duncan overal. Deed Ilse bij hem toen toch ook niet?

4 likes

Ja same, ik denk echt dat het een saai nummer wordt