Kaarten voor de middagshow van de finale Zo ontzettend blij! Nog iemand die geprobeerd heeft gister kaarten te scoren voor Liverpool?
Ik denk dat ik kaartjes ga krijgen, ik hoop het zo haha
Ja ik ben net begonnen met kijken!
Ben het eens met alles wat je zegt! Maria Sur vind ik ook totaal niet bijzonder meer. Overhyped. Ik denk niet dat er een andere winnaar mogelijk is dan Loreen.
Het optreden van Tone Sekelius deed me trouwens een beetje aan Hurricane âLoco Locoâ denken Vond het erg leuk en songfestival-achtig ondanks dat Tone niet zoân goede zangeres is.
Ik vind âMer av digâ ook leuk Wel een beetje junior songfestival vibes, maar dat is geen probleem.
Sowieso een veel leuker liedje dan âTattooâ tbh
Hmm het is wel sneu voor Maria, maar ze zong vanavond niet goed, dus ik snap wel dat ze niet zoveel punten heeft. Maar ik gun haar wel een beter resultaat want ze lijkt me wel sympathiek.
Haha Loreen lijkt altijd high toch?
Ik hou van haar maar ik vind dit liedje irritant, zo jammer!
Ik heb haar een tijdje terug live gezien bij het grote songfestivalfeest en toen leek ze ook high toen zong ze ook echt raar
Ik hoop niet dat Zweden nu gaat winnen, zou ik echt saai vinden. Enige pluspunt is dat de productie dan volgend jaar 10/10 is
Ik vind het echt niet leuk als er artiesten weer mee doen die al eerder hebben meegedaan, helemaal als ze al een keer gewonnen hebben. Het geeft gelijk een streepje voor omdat iedereen je al kent. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik vind het geen probleem als een act voor een tweede keer meedoet aan het songfestival
- Eens
- Oneens
0 stemmers
Serhat
San Marino kan sowieso niet meer meedoen als kandidaten maar 1x mogen meedoen
Ik vind het echt geen bezwaar
Als iemand het slecht heeft gedaan (bijv niet eens de finale gehaald) dan vind ik het niet erg maar ik snap niet dat je als winnaar nog een keer mee moet doen, gun andere mensen ook een kans.
Nu zul je ook zien dat Zweden extra aandacht krijgt want omg Loreen doet weer mee!! En dat is oneerlijk tov de andere landen
ik denk dat er over het algemeen heel erg overschat wordt hoe veel de gemiddelde kijker van voorgaande edities weet, vermoed dat 95% van de stemmers op eerste indruk/diaspora/momentele politiek stemt en niet op âheeft al eerder meegedaan, leukâ. daarnaast is winnen verre van een garantie voor internationaal succes (recent eigenlijk alleen maneskin), en zijn er daarentegen genoeg niet-winnende artiesten prima lokaal/in hun eigen niche bekend geworden.
dus vind dat er geen sprake is van kansen afnemen
(97) Noa Kirel - Unicorn â Israel - Official Music Video - Eurovision 2023 - YouTube
dit nummer is echt chaos, ben wel benieuwd of ze de hoge productie kunnen vertalen naar staging
Ik vind eigenlijk dat we Zweden moeten uitsluiten van deelname aan het Eurovisie.
Het is genoeg geweest met hun vriendjespolitiek en mehhhh level nummers die standaard top 5 passen.
IJsland, Noorwegen, Finland, Estland en Denemarken (zowel Juries and publiek) zijn elk jaar weer zulke simps voor alles dat uit Zweden komt, echt gĂȘnant is dat. En iedereen maar zeiken over Cyprus en Griekenland terwijl Zweden bestaat.
wat vinden jullie het kutste land in eurovision
na zweden dan
ik vind dat ze Ierland echt moeten kicken
oh en griekenland en cyprus moeten ff kappen met alle import artiesten
Australie kan het bij mij nooit goed doen, vind ik altijd irritant
Noooooo ik ben nog steeds 100% overtuigd dat Sarah mcternan ROBBED was van een finaleplek en quite frankly de winst.
Duitsland.
Ik vind ierland (dat is het hawaii-liedje toch?) juist zo mooi haha luister het heel vaak
- Je bent de enige
- Ik vind Hawaii ook mooi en lief
0 stemmers