Net op tv ook voor het eerst die van Noorwegen gehoord en dat klinkt ook wel echt lekker als Eurovisie
Ik ben fan, dit is echt top hahaha.
De Nederlandse inzending is weer zo saai.
Suffe NL inzending.
ja bij mij bleef hij wel hangen
maar daarna ging het in mn hoofd al snel over in cha cha chaaaaa
De NL inzending is echt kut. Ben benieuwd of we doorgaan dit jaar…
Finland en Noorwegen vind ik het meest pakkend en leuk tot nu toe
Vind ons liedje wel leuk maar ook saai en voorspelbaar. Hoop dat we weer een keer overgaan op een ander genre.
Vind het niet zo kut als verwacht, maar toch meh
Ik kijk nu de duitse nationale finale, hij is op tv op 1 van de duitse zenders blijkbaar haha lekker makkelijk
Hahaha jeetje, zou dit poetin moeten voorstellen? Die vibe krijg ik er wel bij. Zou het dan niet te politiek getint zijn voor ESF?
Haha ja volgens mij is het Putin. Blijkbaar is een parodie wel toegestaan? Snap het ook niet. Wel een heerlijk nummer.
Ik vind het echt de meest verschrikkelijke inzending in heel lang. Ik vind het niet excentriek of grappig maar gewoon een bak pleurisherrie wat echt nergens op slaat.
Hoe zie jij hier Poetin in? Dit moet toch Hitler of Stalin zijn, in ieder geval iemand met een snor?
Je hebt gelijk! Ik heb het even opgezocht en het is Lenin. Alleen wel bedoeld als een f u naar Putin. Met de tekst en kostuums.
Nee, Lenin is die kale met die raketten toch? Ik heb geen officieel statement kunnen vinden van de band, waar heb je dit gelezen?
Als ze deze act houden gaan we hopelijk meer uitleg ontvangen over de betekenis van alles op het podium
In deze video wordt best wat uitgelegd over de betekenissen van het nummer en van de staging! Daar wordt inderdaad ook aangehaald dat de band in een interview heeft gezegd dat het over Putin gaat.
De channel heet ‘Overthinking it’ en dat is ook echt wel zo, maar ook wel interessant! Ze hebben ook een video over Queen of Kings van Noorwegen.
Dit is die van Duitsland blijkbaar
Ik vind het wel grappig dat Duitsland een soort van teruggaat naar Finland ten tijde van Lordi (wel slecht versie ervan) in een soort wanhoopspoging om niet laatste te zijn en Finland is al lang en breed aanbeland in de toekomst met Cha Cha Cha
Kaarten voor de middagshow van de finale Zo ontzettend blij! Nog iemand die geprobeerd heeft gister kaarten te scoren voor Liverpool?
Ik denk dat ik kaartjes ga krijgen, ik hoop het zo haha