Songfestival #4

echt positief verrast door oostenrijk, had echt verwacht dat dit nummer live niet goed uit de verf zou komen

goede staging en zou zomaar een kans kunnen hebben

3 likes

Ik zit nu dingen van deze stream te kijken, ik denk dat deze beelden de beste kwaliteit hebben van de youtube uploads (timestamps van de liedjes staan in de commentaren) PrePartyES 2023 · Sábado 8 · Eurovision Concert from Madrid #PrePartyES23 - YouTube

Kroatië komt niet zo goed uit de verf, en het publiek gaat niet los…

1 like

omg ik hoop zo dat zweden niet wint

sorry loreen :frowning:

8 likes

Ik heb eindelijk alle inzendingen bekeken via onderstaand filmpje en jeeetje wat een slecht jaar tov vorige jaren? Of lijkt dat alleen maar zo?

• Ja kwaliteit is minder dit jaar
  • Nee joh hetzelfde
  • Nee joh zelfs beter!

0 stemmers

1 like

Oei Tsjechië is zó tenenkrommend. Mijn nekharen gaan ervan overeind staan en ze bewegen zo ongemakkelijk :cry:

1 like

Allebei vind ik… Ik was er echt verbaasd over want ik vind de opgenomen versie wel heel leuk en hun live versie vond ik echt even een tegenvaller

1 like

Ik vind ook heel veel nummers echt middelmatig… als ik dan die video hierboven van het Eurovision kanaal afspeel, dan blijft er bijna niets hangen… Ik hoop dat er met de staging nog iets interessants komt boven drijven, maar als dat niet zo is, dan ga ik met tegenzin de halve finales kijken :joy: ik hoop zelf dat Finland wint, gewoon omdat Loreen al gewonnen heeft en ik zie verder niet echt duidelijke kandidaten voor de overwinning…

1 like

Ik vind dit jaar een stuk leuker dan vorig jaar! Maar ik denk wel dat er een tijdje niks 2021 gaat toppen, dat was echt een geweldig jaar. En straks vind je het misschien ook weer anders als je het hele live plaatje hebt gezien.

Alleen jammer dat ik Nederland vorig jaar wel heel leuk vond en dit jaar helemaal niks. Als ze zo vals zingen bij eurovisie zelf mogen ze van mij stranden in de semi

1 like

Mia & Dion zongen weer slecht vanavond bij Eurovision in Concert :clown_face:

Vorige keer gaven ze de technische problemen de schuld (en Avrotros deed hetzelfde) maar ik vrees dat ze zelf gewoon het probleem zijn.

13 likes

hahaha ja er lijkt me ook absoluut een reden voor dat ze itt voorgaande NL artiesten niet echt live hebben opgetreden bij zoiets als dwdd (rip maar eigenlijk niet)/humberto/etc

vind het allebei echt clowns en wordt onpasselijk van mia’s vlechtjes, zo vies en infantiel gvd

7 likes

Ja… ik zie gewoon helemaal geen talent in deze mensen, en ze zijn ook nog eens onsympathiek :cry: Vooral Mia kan ik echt niet uitstaan. Bah.

4 likes

Haha maar echt. Ik vind ze ook zo onsympathiek dat ik hier alleen maar om kan lachen.

Bij Boulevard zaten ze jaa blabla techniek en in de afas is wel goede techniek en dan klinkt het gewoon wéér niet lekker :clown_face: vond destijds dat hele geheime gedoe ook al zo stom, en nu blijkt dat ze gewoon zo weinig ervaring hebben, had ze lekker overal in NL laten optreden en wat op elkaar in te kunne spelen.
Vond de onzekerheid ook echt zichtbaar: met dir hand op het hart elk elkaar zo vasthouden. Oeff…

Vond Mia er wel leuk uitzien! Dat korte kapsel is best vet, waarom idd die 2 nietsige gekke vlechtjes erbij :rofl: @instantramen Voegt echt niets toe, het lijken wel 2 rattenstaartjes aan haar hoofd.

3 likes

Wel jammer want vind het een leuk en catchy nummer. Maar dit belooft niet veel goeds voor de komende live uitvoeringen…

3 likes

Ze kunnen gewoon NIET zingen. Thuis in de douche misschien.
Wat een afgang dit.

5 likes

Ik durf nu niet eens terug te kijken na alles wat ik lees. Zal wel geen finale worden als ik het allemaal zo lees of de rest moet nog slechter zijn.

1 like

Ik stond in het publiek en daar klonk het best oke, maar als ik dan filmpjes ervan terugzie is het echt heeel erg :joy: wat een afgang. De rest klonk allemaal wel heel goed! Vooral Finland en Oostenrijk waren echt geweldig :heart_eyes:

Ik heb bij de afterparty de zanger van San Marino ontmoet, hij was echt zo aardig!! Ik hoopte dat Käärijä ook zou komen maar helaas haha

8 likes

Zorg er in ieder geval dat je zeker weet dat de artiest die je kiest in alle gevallen echt live kan zingen…dat is echt wat mij enorm irriteert.
Ik bedoel, ze hadden werkelijk beter Suzan en Freek ofzo kunnen kiezen als ze een duo wilde met chemie, die kunnen in ieder geval gegarandeerd live zingen. Totaal niet mijn smaak, maar ze kunnen het wel.
Het lijkt nu echt alsof ze dachten “oh cool, 2 interessante, hippe figuren en het nummer is goed genoeg”.

*Ik vind het overigens voor beide artiesten ook kut, want die hebben in plaats van een start met mogelijkheden nu vooral heel veel damage control te doen als ze nog serieus genomen willen worden.
Terwijl ze los van elkaar, en met meer ervaring, wellicht best goed kunnen zijn.
Gewoon 1 grote inschattingsfout dit.

9 likes

ik denk persoonlijk dat ze blind gevaren hebben op het feit
dat duncan laurence zich er ook mee heeft bemoeid. maar dat neemt niet weg dat ze niet al eerder op hebben kunnen merken dat het live niet echt wat is

2 likes

Ja ik bedoel, super prestatie van hem en dat hij het met het nummer internationaal goed gedaan heeft maar voorlopig is dat nog steeds een one hit wonder. Snap niet dat ze hem zoveel controle gegeven hebben.

2 likes

vanaf volgend jaar

• nationaal songfestival
  • interne selectie

0 stemmers

1 like