Ik zit er echt niet zo lekker in dit jaar, heb echt nog amper dingen geluisterd. Hopelijk komt het nog een beetje
Moet eerlijk zeggen dat er niet veel slechters tussen zit, er zijn een aantal landen die ik echt met 100% zekerheid door zie gaan en dan heb je nog de saaie over (incl Nederland) die moeten vechten om de laatste plek
Ik denk dat de meest vergelijkbare met NL Zwitserland is en die gast kan wel zingen dus hij staat alweer een punt voor
Beide dikke poep
Mia en Dion doen vrijdagavond een live optreden bij Khalid&Sophie. Ben benieuwd
Echt verschrikkelijk hoe die Zwitserland guy Engels zingt. I don’t wanna be a soldjar, soldjar.
Sorry dubbel-post, maar ik zit in m’n eentje aan de gin-tonic met YouTube aan en moest net ineens keihard huilen om Burning Daylight, in a positive way, haha ben er zelf van onder de indruk, kwam ineens toch binnen?! Was wel gewoon de clip-versie, dus niet live.
Ik voel je echt! Ik heb dat bij de tekst:’ I’ve never been good at crying always wanted to be the tough type’, geen idee waarom maar ik heb me er wel een beetje emo door gevoeld hahaha
Haha nou dat vind ik dan wel weer stoer. Hoop dat ze goed hebben geoefend
Het zou me niks verbazen als ze met een akoestische of minimalistische versie komen waardoor ze niet voluit hoeven te zingen en de moeilijke stukken kunnen overslaan. Maar we zullen zien
God wat moet dat spannend voor ze zijn haha
Ik zit klaar! Erg benieuwd. Ze zullen wel als laatste item zijn?
Je zag ze net al in voorstukje en ik gruwel me toch een partij om hun styling steeds
Khalid en Sophie zo
Ben gewoon een beetje plaatsvervangend gespannen joh
Ik heb uit puur leedvermaak ook maar eens afgestemd op Khalid en Sophie. Heel erg, maar ik vind ze echt vreselijk in hun arrogantie en kan me niet voorstellen dat het vanavond ineens perfect is.
Ik ben er alleen wel ‘bang’ voor dat ze de 20 makkelijkste seconden van het nummer doen.
Ja ik sta er ook zo in. Ik vertrouw het niet Vanaf het moment dat het werd aangekondigd dacht ik al: ze gaan de moeilijke dingen ontwijken.
waarom vind ik dit spannend lol
Zij zingt echt vals of niet
Ja hoor! Het is de fluisterversie!
Is deze uitvoering nou gemakkelijker of moeilijker