Songfestival #4

Ja, duh. 't Lijkt me gewoon alsnog vrij kut voor die artiesten, zeker als het voorheen niet zo ging.

1 like

Mag hopen dat dit eenmalig is, echt een kut idee. Laat mensen lekker bij hun crew zitten ipv ze voor lul te zetten op een podium

1 like

Hadden we dit jaar btw weer een pool?

Het is alweer teruggedraaid door alle negatieve reacties van de fans :clap:t2:

8 likes

Echt absurd! Ik wil iedereen sowieso zien wuiven met die vlaggetjes vanuit de green room🥲

2 likes

Hebben jullie al gestemd?

1 like

Wist niet eens dat dit een ding is.

Ik ook niet, maar ik kreeg het doorgestuurd :joy:

Ik kende dit ook niet, maar nu net gestemd!

Kijken jullie ook het songfestivalfeest
MATA HARI

3 likes

Ik moet zeggen dat dit eigenlijk wel een van mijn favorieten is geworden

1 like

Ja! Het is echt een raar nummer, maar it slaps! hahaha. Een beetje de corpore sano van vorig jaar.

Wat leuk! Ik heb Noorwegen bovenaan en Kroatië als onderste. :grin:

1 like

Ohh leuk. Kwam er wel achter dat veel nummers me toch nog niet zoveel zeggen. Maar Finland op 1, en Denemarken op 37.
Mijn top 5 is Finland, Frankrijk, Moldavië, Noorwegen, en Zweden.

1 like

Ik ben team Finland en Noorwegen. Zweden zou ik zo jammer vinden. Ik wil op het einde keihard nog een keer Cha Cha Cha meezingen!

2 likes

ik doe echt mn best maar vind het nummer van Tsjechië steeds meer onluisterbaar worden

vind de staging en outfits ook echt vreselijk😭

2 likes

Is er iemand anders die Zweden ook gaar vindt (scheeuwerig nummer en vieze nagels)?

• Ik vind het ook niks
  • Nee, leuk juist

0 stemmers

1 like

Ik zag bij Bart van NPO radio 2 in zijn stories dat de repetitie gisteren ook niet zuiver gezongen was van Loreen… ben benieuwd

1 like

Ik vind haar hele voorkomen ook wat vreemd. De nagels, het haar, de outfit. Maar het nummer en de staging vind ik dan wel weer heel leuk.

1 like