Ja wilde eerst nog een twijfel optie doen maar toen dacht ik na nee het is ja of nee.
Hahaha ja die killde me ook.
Ik vind âonsâ nummer (
) echt gewoon een van de mooiste nummers nu ik een paar dagen de playlist aan heb gehad, echt jammer dat we van die kneuzen hebben die het moeten gaan brengen, maar aan de andere kant is dit wel het jaar om iets matigs te brengen, want ik vind er echt nauwelijks wat uit springen.
Haha dat dacht ik ook haha.
Als het op spotify voorbij komt vind ik het ook geen vervelend nummer hoor. Maar ja die live performance
Ik vind sowieso dat we moeten kappen met aaaaaaaahaaaaaaaaa in elk nummer doen
Arcade had het - ahhh ahhhh all I know all I know
Stien had het - ahhhh ahhh Ahh Ahh in de diepte hoor ik steeds maar weer je naam
En nu deze twee nerds met aahhh ahhh aaaah Iâm sorry Iâm aaaaaahhh
Net of we een tweede Zweden zijn, en noem me Kees maar echt waterbom op Zweden tijdens het Eurovisie. Zulke kutnummers jaar na jaar die elk fucking jaar het zelfde level mid zijn. En dan kankert iedereen van âoh GriEkEnLAnd en CyPRUs geven elKaar AlTIJd dOUZE POInTsâ en dan denk ik jullie missen de Ă©chte kwaadaardige tumor van Eurovisie: Zweden.
Jaar na jaar 12 punten van Simps IJsland, Noorwegen, Denemarken en Finland en 12 punten van desperate wannnabes Estland en Letland. Let erop en je merkt dat Zweden hét corrupte probleem van Eurovisie is.
Mogen we de Zweedse Eurovisie voorzitter wel houden? Ik leef altijd een beetje op als Martin Ăsterdahl in beeld komt
Ik vind Tattoo wel leuker dan Euphoria haha maar dat is volgens mij een impopulaire mening. Maar vind dat gegeil altijd op Zweden ook echt irritant.
Heerlijke tirade dit, de passie spat ervanaf.
Pijnlijke uitkomst wel van deze poll haha.
Ik heb het meeste ook nog niet gezien maar heb alsnog weinig hoop voor NL.
Volledig eens. Even een poll voor de volledigheid dan:
- Euphoria
- Tattoo
0 stemmers
Ik zit er echt niet zo lekker in dit jaar, heb echt nog amper dingen geluisterd. Hopelijk komt het nog een beetje
Moet eerlijk zeggen dat er niet veel slechters tussen zit, er zijn een aantal landen die ik echt met 100% zekerheid door zie gaan en dan heb je nog de saaie over (incl Nederland) die moeten vechten om de laatste plek
Ik denk dat de meest vergelijkbare met NL Zwitserland is en die gast kan wel zingen dus hij staat alweer een punt voor
Beide dikke poep
Mia en Dion doen vrijdagavond een live optreden bij Khalid&Sophie. Ben benieuwd
Echt verschrikkelijk hoe die Zwitserland guy Engels zingt. I donât wanna be a soldjar, soldjar.
Sorry dubbel-post, maar ik zit in mân eentje aan de gin-tonic met YouTube aan en moest net ineens keihard huilen om Burning Daylight, in a positive way, haha ben er zelf van onder de indruk, kwam ineens toch binnen?! Was wel gewoon de clip-versie, dus niet live.
Ik voel je echt! Ik heb dat bij de tekst:â Iâve never been good at crying always wanted to be the tough typeâ, geen idee waarom maar ik heb me er wel een beetje emo door gevoeld hahaha
Haha nou dat vind ik dan wel weer stoer. Hoop dat ze goed hebben geoefend