haha leuk! hier begon een ooit met een feestje met een vriend van mij, maar er sluiten steeds meer mensen aan. Ook mensen die meer voor de lol komen, prima maar als ze maar wel hun mond houden
Ik moet zeggen dat ik deze wel echt onderschat heb bij mijn persoonlijke ranking. Hij gaat nu toch wel mijn top 10 in. Zo lekker fucking hysterisch I love it haha.
Ik vind deze echt heerlijk, haha. Ze heeft nu op Spotify ook een Italiaanse versie uitgebracht, vind ik ook heel tof.
Ohhh nice! Wist niet eens dat ze Italiaanse roots had! Haha
Wat zegt jullie gevoel?
- NL gaat de finale halen
- NL gaat de finale niet halen
0 stemmers
Mijn Songfestival hatende vriend kijkt nu altijd met mij de finale. En dan zegt hij altijd: Oh dit was nog best leuk. Maar vervolgens mag ik de komende 365 dagen niks meer zeggen over het Songfestival.
Hij overweegt dit keer zelfs alleen de halve finale te kijken als NL moet door alle berichten. (We wonen te ver uit elkaar om dat ook samen te kijken)
Oh haha, ik ben de enige. Ik twijfel, denk dat ze het misschien toch wel halen.
Ja wilde eerst nog een twijfel optie doen maar toen dacht ik na nee het is ja of nee.
Hahaha ja die killde me ook.
Ik vind “ons” nummer (
) echt gewoon een van de mooiste nummers nu ik een paar dagen de playlist aan heb gehad, echt jammer dat we van die kneuzen hebben die het moeten gaan brengen, maar aan de andere kant is dit wel het jaar om iets matigs te brengen, want ik vind er echt nauwelijks wat uit springen.
Haha dat dacht ik ook haha.
Als het op spotify voorbij komt vind ik het ook geen vervelend nummer hoor. Maar ja die live performance
Ik vind sowieso dat we moeten kappen met aaaaaaaahaaaaaaaaa in elk nummer doen
Arcade had het - ahhh ahhhh all I know all I know
Stien had het - ahhhh ahhh Ahh Ahh in de diepte hoor ik steeds maar weer je naam
En nu deze twee nerds met aahhh ahhh aaaah I’m sorry I’m aaaaaahhh
Net of we een tweede Zweden zijn, en noem me Kees maar echt waterbom op Zweden tijdens het Eurovisie. Zulke kutnummers jaar na jaar die elk fucking jaar het zelfde level mid zijn. En dan kankert iedereen van “oh GriEkEnLAnd en CyPRUs geven elKaar AlTIJd dOUZE POInTs” en dan denk ik jullie missen de échte kwaadaardige tumor van Eurovisie: Zweden.
Jaar na jaar 12 punten van Simps IJsland, Noorwegen, Denemarken en Finland en 12 punten van desperate wannnabes Estland en Letland. Let erop en je merkt dat Zweden hét corrupte probleem van Eurovisie is.
Mogen we de Zweedse Eurovisie voorzitter wel houden? Ik leef altijd een beetje op als Martin Österdahl in beeld komt
Ik vind Tattoo wel leuker dan Euphoria haha maar dat is volgens mij een impopulaire mening. Maar vind dat gegeil altijd op Zweden ook echt irritant.
Heerlijke tirade dit, de passie spat ervanaf.
Pijnlijke uitkomst wel van deze poll haha.
Als Nederland naar de finale gaat is dat alleen maar omdat er acts zijn die nóg slechter zijn dan die van ons. Maakt die van ons niet opeens beter ofzo. Maar ik zeg eerlijk dat ik de rest nog niet eens gecheckt heb.
Ik heb het meeste ook nog niet gezien maar heb alsnog weinig hoop voor NL.
Volledig eens. Even een poll voor de volledigheid dan:
- Euphoria
- Tattoo
0 stemmers