Ik vond Duncan ook irritant met z’n geklaag dat er ieder jaar kritiek is op de inzending. Het ligt meestal wel wat genuanceerder dan dat en bovendien was er dit jaar meer dan reden genoeg
Ik hoop dat ze in Liverpool net zo zingen als in Madrid en dat ze laatste worden in de semi.
Met deze houding en persoonlijkheid verdien je niet beter hoor
Maar ik vind alle kots die er nu over hun heen komt ook echt bizar hoor. Ik vind ze niet sympathiek maar mensen doen echt alsof ze een enorme misdaad hebben begaan. Ze hebben zichzelf gewoon overschat. En uiteindelijk ligt de schuld bij de mensen die hun op dat podium hebben geplaatst, niet bij henzelf.
nou er is natuurlijk wel een fout gemaakt door organisatie van het songfestival, nee ze hebben geen misdaad gepleegd maar dit gaat wel wat verder dan zelf overschatting. Dit is gewoon vals.
Oke
Nja, zou zo zijn als er 1 dingetje aan schortte en als ze zelf voor het Madrid debacle wat bescheidener waren geweest.
Maar op de socials waren ze nogal zelfverzekerd, terwijl (zoals nu blijkt) ze nog nooit samen gezongen hadden tot Madrid.
En er zijn een aantal momenten/zaken geweest waar ze zelf al aan de bel hadden kunnen trekken. Gelijk aan het begin als blijkt dat je gevraagd bent voor een nummer dat zwaar buiten je bereik ligt, als blijkt dat je in de studio het toch wel een heel heel moeilijk nummer vindt, als blijkt dat je voor het eerst samen moet zingen op een live performance waar superveel mensen naar kijken en tot slot als blijkt dat het live kut gaat, een paar dagen later weer en als heel NL over je heen valt.
Het zijn volwassen mensen die zoals ze zelf zeggen ervaring hebben in de muziekindustrie. Het zijn geen naïeve 18 jarigen die geen idee hebben waar ze aan begonnen zijn. En zo profileren ze zich nu wel.
Het zal best even schrikken zijn als je zoveel bagger over je heen krijgt, maar ze zijn er deels zelf bij geweest en ze hebben eerder best hoog van de toren geblazen (vooral Mia), dat werkt nu tegen ze.
Serieus, op dit moment denk ik dat we nog beter Snelle hadden kunnen sturen met een liedje uit die schuur van ‘m.
Ja Jeangu heeft nooit genoeg credits gekregen (of punten lol), echt onterecht.
Ben nu het cringefest met mia en dion aan het terugkijken haha wat erg
Kijk anders Double Date - Email to Berlin ook nog ff. Dan klinken Mia en Dion als engeltjes.
Het is echt een biecht in dit topic denk ik maar ik heb dit nog nooit gezien hahah, maar wat slecht😂
Maar zij hadden tenminste wel een kick ass performance
COMPUTER COMPUTER.
Dat is echt me favo stuk.
Hahaha ja omg dit vond ik ook echt heel grappig, wat leuk dat ik dit nu ken haha
Mia en Dion doen me een beetje denken aan dit duo uit de jaren ‘70 Al Bano zit soms tegen de pijngrens aan maar Romina gaat er zwaar overheen.
Dit is echt Nederlands cultureel erfgoed hoor. Zo fout dat het ook weer zo fantastisch is.
nu wil ik weer helemaal een nationaal songfestival
Ik was trouwens wel verbaasd dat het zomaar toegestaan is om je nummer anderhalve toon te verhogen. Dacht dat ze altijd super streng waren qua aanpassingen.
Het klinkt nu echt wel een stuk beter, zeker vanaf de tweede keer dat ze het refrein zongen en de spanning er duidelijk wat van af was. Wil niet weten hoe gespannen ze voor dit optreden geweest moeten zijn.