Het is echt een biecht in dit topic denk ik maar ik heb dit nog nooit gezien hahah, maar wat slecht😂
Maar zij hadden tenminste wel een kick ass performance
Hahaha ja omg dit vond ik ook echt heel grappig, wat leuk dat ik dit nu ken haha
Mia en Dion doen me een beetje denken aan dit duo uit de jaren ‘70 Al Bano zit soms tegen de pijngrens aan maar Romina gaat er zwaar overheen.
Dit is echt Nederlands cultureel erfgoed hoor. Zo fout dat het ook weer zo fantastisch is.
nu wil ik weer helemaal een nationaal songfestival
Ik was trouwens wel verbaasd dat het zomaar toegestaan is om je nummer anderhalve toon te verhogen. Dacht dat ze altijd super streng waren qua aanpassingen.
Het klinkt nu echt wel een stuk beter, zeker vanaf de tweede keer dat ze het refrein zongen en de spanning er duidelijk wat van af was. Wil niet weten hoe gespannen ze voor dit optreden geweest moeten zijn.
Ik vind dit nog steeds zo’n top nummer hè, zo jammer dat dit nooit tot uitvoering is gekomen op het songfestival. En een fantastische stem heeft hij!
Het grote verschil is ook dat Duncan, Jeangu en S10 hun nummers zelf schreven, dus daarmee ook voor hun stem geschreven. Duncan had misschien geen uitgebreide eigen carrière, maar het was wel zijn eigen liedje en met hulp van ervaren mensen achter de schermen is een act neergezet. Het komt op mij over alsof Mia en Dion bij elkaar zijn gezet en hun een liedje is gegeven, zonder context. En niemand heeft bedacht dat die gezamenlijke ervaring best belangrijk zou kunnen zijn.
Haha dat Jerusalem (Jeruschalaim?) stukje van die man ook halverwege? Ik heb dit filmpje vaker bekeken maar blijkbaar nooit langer dan een minuut volgehouden
Ik twijfel echt te erg. Eerst dacht ik van…ik ga geen feestje geven want te moe etc. Maar nu begint het toch weer te kriebelen en heb ik allemaal ideeën weer voor versieringen enzo. Dus ik vraag het gewoon hier. Wat vinden jullie zal ik een songfestival feestje geven dit jaar of niet?
- Ja, gewoon doen!
- Nee, doe maar niet
0 stemmers
JA doen!! En deel vooral je versier ideeën haha. Wij hebben ook een feestje, en iedereen heeft een dresscode. Wordt een bonte avond met oa de toppers, conchita, abba en natuurlijk verka.
Ik zat in een songfestival rabbit hole op YouTube en vond deze uit Slovenië
Dus mocht iemand nog inspiratie zoeken voor een verkleedoutfit/act voor drie personen…
Bel me wakker
Ik denk dat ik het idd wel ga missen als ik het niet doe, maar tot nu toe lijken niet echt veel mensen te kunnen komen die dag
liever een avondje naar de kroeg met
- mia
- dion
- duncan
- waylon
0 stemmers
Moeilijkste poll die ik ooit heb gezien