Ik vind dit nog steeds zo’n top nummer hè, zo jammer dat dit nooit tot uitvoering is gekomen op het songfestival. En een fantastische stem heeft hij!
Het grote verschil is ook dat Duncan, Jeangu en S10 hun nummers zelf schreven, dus daarmee ook voor hun stem geschreven. Duncan had misschien geen uitgebreide eigen carrière, maar het was wel zijn eigen liedje en met hulp van ervaren mensen achter de schermen is een act neergezet. Het komt op mij over alsof Mia en Dion bij elkaar zijn gezet en hun een liedje is gegeven, zonder context. En niemand heeft bedacht dat die gezamenlijke ervaring best belangrijk zou kunnen zijn.
Haha dat Jerusalem (Jeruschalaim?) stukje van die man ook halverwege? Ik heb dit filmpje vaker bekeken maar blijkbaar nooit langer dan een minuut volgehouden
Ik twijfel echt te erg. Eerst dacht ik van…ik ga geen feestje geven want te moe etc. Maar nu begint het toch weer te kriebelen en heb ik allemaal ideeën weer voor versieringen enzo. Dus ik vraag het gewoon hier. Wat vinden jullie zal ik een songfestival feestje geven dit jaar of niet?
- Ja, gewoon doen!
- Nee, doe maar niet
0 stemmers
JA doen!! En deel vooral je versier ideeën haha. Wij hebben ook een feestje, en iedereen heeft een dresscode. Wordt een bonte avond met oa de toppers, conchita, abba en natuurlijk verka.
Ik zat in een songfestival rabbit hole op YouTube en vond deze uit Slovenië
Dus mocht iemand nog inspiratie zoeken voor een verkleedoutfit/act voor drie personen…
Bel me wakker
Ik denk dat ik het idd wel ga missen als ik het niet doe, maar tot nu toe lijken niet echt veel mensen te kunnen komen die dag
liever een avondje naar de kroeg met
- mia
- dion
- duncan
- waylon
0 stemmers
Moeilijkste poll die ik ooit heb gezien
vind finlands staging veelbelovend!!!
en Nederland valt me ook alleszins mee, goede keuze om gebruik te maken van live backing vocals
Ik hoop zo dat Mia die gekke vlechtjes nog af knipt voordat de liveshows beginnen. Ze doen mij denken aan die vlechtjes die Duitse jongetjes vroeger vaak in de nek hadden😭
Ik kan zelf niet maar was hier graag heen gegaan, en omdat ik wel eens dingen voorbij zie komen van mensen die in hun vriendenkring weinig songfestival-liefhebbers hebben, misschien lijkt dit je leuk:
Samya Hafsaoui (deed verslag tijdens eurovisie in NL) heeft een bioscoopzaal gehuurd om de finale daar te kijken met een groep. Zie haar insta story.
Of Douwe Bob maar dan ga je wel met kind mee naar huis.
Ik ben echt verslaafd aan het cha-cha-nummer.
Van de officiële site 🇳🇱 Netherlands takes to the stage…
They are both vocal powerhouses, and the harmonies are really quite special - you can see their costumes on the backstage picture below.
He getsie
Ik vond het songfestival altijd vermakelijk en keek de finale wel altijd. Maar mijn vriend is dus echt enoooorme liefhebber en volgt zo ongeveer alles wat er te volgen is (hebben sinds december een relatie) waardoor ik er dit jaar ook helemaal in zit en met de finale host hij een songfestival-feestje en daar kijk ik nu al helemaal naar uit. Dat had ik een jaar geleden nooit verwacht
Nouuu het klinkt al een stuk beter, ik vind de outfits wel gaaf en zo met die draaischijf kan het nog best iets interessants worden denk ik? Ben heel benieuwd!