Songfestival #4

Ik moet denken aan de furys in charmed

5 likes

Ik vind dit soort nagels sowieso echt vreselijk om te zien. Naja het zijn meer moordwapens zo dan nagels.

1 like

NOG TWEE UUR EN 20 MINUTEN

6 likes

Ik vind krachten sparen als je letterlijk maar één liedje hoeft te zingen wel een beetje een zwaktebod, hoor. Het is geen performance van drie uur

3 likes

Ben echt wel benieuwd naar alles, heb nog maar zo weinig gehoord. Zit wel de hele tijd met Tattoo in m’n hoofd

Ik nog niks, behalve nederland. Vind het altijd zo leuk om het pas op de avond zelf te horen.

Ga @bathwater wel missen in dit topic vanavond!

2 likes

Ik hoop dat ik vanavond een uurtje kan meekijken.

Ik zie nu pas dat Hulkguy direct na team middelmatige zang komt. Die gaat daar natuurlijk hard er overheen bulldozeren met zijn chacha-moves.

En eigenlijk vind ik dat Duitsland mij moet selecteren voor een selectiecommissie. Ik weet zeker dat ik ze dan naar de top kan helpen.

Echt heerlijk om op zo’n dag rtl boulevard te kijken. Voorpret alom. Zitten zoals vanouds idiote dingen tussen vanavond, heerlijk

Haalt NL de finale?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Cha cha cha cha cha cha chaaa

3 likes

Ik hoop in ieder geval dat het leuker wordt dan vorig jaar, waren echt saaie nummers toen

1 like

Wat is het hier nog rustig! De voorbeschouwing begint nu, dat vind ik ook altijd zo leuk!

Zit er klaar voor :popcorn::wine_glass:

1 like

Wat een saaie voorbeschouwing

Ik vond dat BN-er panel met humor voorheen veel leuker. Dan gingen ze al die acts al bespreken etc.

7 likes

Dat vond ik ook leuker

Jaaa eens! Dit is saaaaaai

En wat was die jingle van de korte quiz

1 like

Hoop jij dat Loreen wint?

• Nee alsjeblieft niet
  • Mwah neutraal
  • Jaa love it

0 stemmers

Vind het hele idee eigenlijk steeds stommer :joy:

Vind Mia en Dion echt zo’n circusduo qua uiterlijk, alsof ze een trapeze-act gaan doen ofzo

16 likes

Die rattenstaarten ook van Mia :sob:

Je hoort echt steeds meer dat mensen denken dat Finland gaat winnen/de underdog is.

1 like

Ik zou het echt kut vinden als Loreen weer zou winnen. Zo voorspelbaar en overhyped en absoluut niet zo goed als Euphoria. Maar er zijn landen waarbij ik het nog erger zou vinden als ze zouden winnen. Meestal vind ik de winnaar stom :clown_face:

2 likes